Revisió de les relacions entre famílies d’Educació Infantil i el CEIP Robines per a la implicació familiar en temps de COVID

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, Maria Jerónima
dc.contributor.author Siurana Bestard, Jessica
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-17T11:14:52Z
dc.date.available 2021-11-17T11:14:52Z
dc.date.issued 2021-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156179
dc.description.abstract [cat] Aquest treball comporta una revisió de la relació família-escola per a la implicació familiar del CEIP Robines, mitjançant l’anàlisi dels resultats d’una entrevista dirigida a les tutores i un qüestionari adreçat a les famílies d’educació infantil. S’ha dut a terme una recerca d’informació per evidenciar la necessitat d’implicació de les famílies a l’escola i els motius que poden dificultar una manca d’aquesta. Així doncs, s’han obtingut algunes percepcions, tant de les famílies com de les tutores sobre la relació i la implicació familiar, així com algunes característiques i motius per les quals les famílies tenen diferents tipus d’implicació. Una vegada obtinguts aquests resultats, s’ha extret una conclusió personal que pot motivar una reflexió sobre les percepcions docents amb relació a la implicació familiar i el rol que es pot adquirir enfront de la manca d’aquesta. ca
dc.description.abstract [eng] This work involves a review of the family-school relationship for family involvement at CEIP Robines, through the analysis of the results of an interview with tutors and a questionnaire aimed at early childhood education families. A search for information has been carried out to highlight the need for families to be involved in the school and the reasons that may make it difficult to do so. Thus, some perceptions have been obtained, both from families and guardians, about the relationship and family involvement, as well as some characteristics and reasons why families have different types of involvement. Once these results have been obtained, a personal conclusion has been drawn that may motivate a reflection on the perceptions of teachers in relation to family involvement and the role that can be acquired in the face of this lack. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Relació ca
dc.subject.other implicació ca
dc.subject.other cooperació ca
dc.subject.other famílies ca
dc.subject.other dificultats ca
dc.subject.other barreres ca
dc.subject.other creences ca
dc.title Revisió de les relacions entre famílies d’Educació Infantil i el CEIP Robines per a la implicació familiar en temps de COVID ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics