dc.contributor |
Riera Jaume, Maria Antonia |
|
dc.contributor.author |
Gelabert Mestre, Francina |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-19T07:03:12Z |
|
dc.date.available |
2021-11-19T07:03:12Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156198 |
|
dc.description.abstract |
Abstract not available |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Autoregulació de l’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
estratègies |
ca |
dc.subject.other |
diari d’aula i aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
metacognició |
ca |
dc.subject.other |
avaluació |
ca |
dc.subject.other |
infants |
ca |
dc.subject.other |
self-regulating learning process |
ca |
dc.subject.other |
strategies |
ca |
dc.subject.other |
classroom and learning journal |
ca |
dc.subject.other |
metacognition |
ca |
dc.subject.other |
evaluation |
ca |
dc.subject.other |
children |
ca |
dc.title |
Estratègies d’autoregulació de l’aprenentatge al segon cicle d’educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|