Estratègies d’autoregulació de l’aprenentatge al segon cicle d’educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antonia
dc.contributor.author Gelabert Mestre, Francina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-19T07:03:12Z
dc.date.available 2021-11-19T07:03:12Z
dc.date.issued 2021-11-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156198
dc.description.abstract Abstract not available
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Autoregulació de l’aprenentatge ca
dc.subject.other estratègies ca
dc.subject.other diari d’aula i aprenentatge ca
dc.subject.other metacognició ca
dc.subject.other avaluació ca
dc.subject.other infants ca
dc.subject.other self-regulating learning process ca
dc.subject.other strategies ca
dc.subject.other classroom and learning journal ca
dc.subject.other metacognition ca
dc.subject.other evaluation ca
dc.subject.other children ca
dc.title Estratègies d’autoregulació de l’aprenentatge al segon cicle d’educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics