dc.contributor.author |
Abril Hervàs, David |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T08:06:56Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T08:06:56Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156686 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest article es reflexiona sobre la pertinència de l'ecopedagogia com a opció pedagògica per tal d'encarar els temps de crisi i incertesa que representa la pandèmia del coronavirus. S'aprofundeix en conceptes com la construcció de sentit i el paper de l'educació, les contradiccions i tensions que implica la globalització i els seus impactes socials i educatius, i la necessitat de descolonitzar la sostenibilitat i l'educació. Finalment es situen les cures com un dels eixos estratègics de l'ecopedagogia, en base a les aportacions dels feminismes, amb l'objectiu d'avançar cap a una transició ecosocial. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.relation.isformatof |
https://ojs.uv.es/index.php/QEC/article/view/19042 |
|
dc.relation.ispartof |
Quaderns d'Educació Contínua, 2020, num. 44, p. 37-49 |
|
dc.rights |
, 2020 |
|
dc.subject.classification |
1 - Filosofia i psicologia |
|
dc.subject.other |
1 - Philosophy. Psychology |
|
dc.title |
Ecopedagogia: educació per i per a la vida en temps de pandèmia. |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.date.updated |
2022-01-13T08:06:56Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|