Ecopedagogia: educació per i per a la vida en temps de pandèmia.

Show simple item record

dc.contributor.author Abril Hervàs, David
dc.date.accessioned 2022-01-13T08:06:56Z
dc.date.available 2022-01-13T08:06:56Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156686
dc.description.abstract [cat] En aquest article es reflexiona sobre la pertinència de l'ecopedagogia com a opció pedagògica per tal d'encarar els temps de crisi i incertesa que representa la pandèmia del coronavirus. S'aprofundeix en conceptes com la construcció de sentit i el paper de l'educació, les contradiccions i tensions que implica la globalització i els seus impactes socials i educatius, i la necessitat de descolonitzar la sostenibilitat i l'educació. Finalment es situen les cures com un dels eixos estratègics de l'ecopedagogia, en base a les aportacions dels feminismes, amb l'objectiu d'avançar cap a una transició ecosocial.
dc.format application/pdf
dc.relation.isformatof https://ojs.uv.es/index.php/QEC/article/view/19042
dc.relation.ispartof Quaderns d'Educació Contínua, 2020, num. 44, p. 37-49
dc.rights , 2020
dc.subject.classification 1 - Filosofia i psicologia
dc.subject.other 1 - Philosophy. Psychology
dc.title Ecopedagogia: educació per i per a la vida en temps de pandèmia.
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2022-01-13T08:06:56Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics