La gastronomia com a producte turístic

Show simple item record

dc.contributor Martinez Gavalda, Noelia
dc.contributor.author Costa Coll, Elena
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-21T10:29:44Z
dc.date.available 2022-01-21T10:29:44Z
dc.date.issued 2020-07-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156874
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de final de màster fa un recorregut per la història de l’economia de Menorca. Es veu l’evolució de cada un dels sectors productius econòmics menorquins per acabar demostrant que, des del sector turístic com principal motor econòmic de l’economia actual, es pot afavorir una economia circular i sostenible. L’estudi té com a referència el tom dotzè de l’Enciclopèdia de Menorca dedicat a l’economia. La proposta educativa s’ha emmarcat dins el context del mòdul professional “Gestió administrativa i comercial en restauració” del Grau Mitjà Tècnic en cuina i gastronomia i del Grau Superior Tècnic superior en direcció de cuina com a focus formatius d’on sortiran els futurs professionals del sector gastronòmic de Menorca. Fomentar el consum de producte local, vol dir apostar per les empreses menorquines i per un turisme que valora la nostra cultura i respecta la nostra manera de ser, en definitiva per un desenvolupament sostenible de la nostra economia. ca
dc.description.abstract [spa] Este trabajo de final de máster hace un recorrido por la historia de la economía de Menorca. Se observa la evolución de cada uno de los sectores productivos económicos menorquines para acabar demostrando que, desde el sector turístico como principal motor económico de la economía actual, se puede favorecer una economía circular y sostenible. El estudio tiene como referencia el tomo doceavo de la Enciclopedia de Menorca, dedicado a la economía. La propuesta educativa se ha ubicado en el contexto del módulo profesional “Gestión administrativa y comercial en restauración” del Grado Medio Técnico en cocina y gastronomía y el Grado Superior Técnico superior en dirección de cocina como focos de formación de los futuros profesionales del sector de la gastronomía de Menorca. Fomentar el consumo de producto local significa apostar por las empresas menorquinas y por un turismo que valora nuestra cultura y respeta nuestra forma de ser, en definitiva por un desarrollo sostenible de nuestra economía. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Economia ca
dc.subject.other turisme sostenible ca
dc.subject.other gastronomia ca
dc.subject.other agricultura ca
dc.subject.other indústria ca
dc.subject.other sectors productius ca
dc.subject.other producte local ca
dc.subject.other promoció ca
dc.subject.other Economía ca
dc.subject.other turismo sostenible ca
dc.subject.other gastronomía ca
dc.subject.other agricultura ca
dc.subject.other industria ca
dc.subject.other sectores productivos ca
dc.subject.other producto local ca
dc.subject.other promoción ca
dc.title La gastronomia com a producte turístic ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:08:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics