El treball per projectes i ambients a l'Educació Primària: el CEIP Mestre Guillem Galmés

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Grimalt Domenge, Marc
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-03-15T09:55:12Z
dc.date.available 2022-03-15T09:55:12Z
dc.date.issued 2022-03-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158237
dc.description.abstract [cat] Actualment, l’educació es troba davant d’una situació de canvi, que té com a resposta distintes perspectives metodològiques dins la societat educativa. Enrere queden els dies on les aules es basaven en una línia metodològica de treball unidireccional i tradicional, i en aquests últims anys el camí s’ha anat eixamplant per a prendre distintes direccions. Davant la necessitat de donar als infants una resposta a les demandes amb un ventall tan ampli i heterogeni com les que presenten, l’educació ha hagut de fer un pas endavant per tal d’evolucionar cap a un sistema més inclusiu capaç d’integrar estratègies per tal de poder-les abordar. A partir d’aquesta necessitat sorgeixen distintes metodologies, com la del Treball per Projectes i la del Treball per Ambients, amb l’objectiu de proporcionar als infants una educació més activa i significativa, i de promoure una màxima basada en retornar el protagonisme de l’aprenentatge a l’alumnat. A hores d’ara es presenta un escenari que compta cada vegada amb més centres educatius que treballen en aquesta línia metodològica. Aquest TFG es centrarà en aquestes perspectives metodològiques i en la seva aplicació en el CEIP Mestre Guillem Galmés a partir de l’estudi i anàlisi del marc teòric, i en la seva aplicació pràctica dins les aules. ca
dc.description.abstract [eng] Currently, education is in a situation of change, which has as response different methodological perspectives within the educational society. Those days when lessons were based on a unidirectional and traditional methodological line of work have disappeared and over the last few years the path has been widening to take different directions. Given the need to provide children with a response to the demands of a market as broad and heterogeneous as the one they present, education has had to make an effort to evolve towards a more inclusive system that is capable of integrating strategies and apply them. Based on this need, different methodologies have been developed, such as Learning on Projects and Learning Environments, with the aim of providing children with a more active and meaningful education, therefore giving back to the children their leading role. Nowadays, we can find many more schools that apply these new methodologies. This Study (TFG) will focus on these methodological perspectives and how they are applied in the school CEIP Mestre Guillem Galmés, going from the study and analysis of the theoretical framework to its practical application in class. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other teoria de l’educació ca
dc.subject.other innovació educativa ca
dc.subject.other treball per projectes ca
dc.subject.other treball per ambients ca
dc.subject.other educació primària ca
dc.subject.other theory of education ca
dc.subject.other educational innovation ca
dc.subject.other projects work by environments ca
dc.subject.other primary education ca
dc.title El treball per projectes i ambients a l'Educació Primària: el CEIP Mestre Guillem Galmés ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics