Aplicacions del Big Data al Màrqueting

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Arrom Sans, Francesca
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-07-01T06:42:30Z
dc.date.available 2022-07-01T06:42:30Z
dc.date.issued 2022-07-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159290
dc.description.abstract [cat] El nou entorn digital suposa un repte per a les empreses actuals que es veuen obligades a adaptar els processos operacionals a les noves característiques digitals per poder garantir la seva competitivitat. Les característiques del Big Data aplicades al màrqueting, conjuntament amb l’anàlisi de les dades, permeten a les empreses adaptar-se amb més facilitat. A través de l’ús de diferents tipus de dades les empreses poden aconseguir augmentar el valor percebut tant pel client com per la pròpia empresa. El Big Data és especialment útil en processos d’innovació, adquisició i retenció de clients així com en aspectes que requereixen l’ampli coneixement dels clients com el Customer Relationship Management, la personalització o el Customer Experience Management. Tot i que el Big Data representa una solució eficaç per l’adaptació a l’entorn dinàmic actual, les empreses també s’enfronten a dificultats a l’hora d’adoptar el Big data en relació a problemes derivats de la qualificació del personal, els costs i sobretot, la privacitat i seguretat. ca
dc.description.abstract [eng] The current digital environment creates new challenges for all companies, who are forced to adapt their processes to the new environmental characteristics in order to guarantee their competitiveness. Big Data characteristics, all along with their analysis, can help the marketing department to adapt more easily. With the use of different types of data, businesses can increase the value perceived by both clients and the enterprise itself. Big Data is especially useful in processes such as innovation, client acquisition and retention and other aspects that require the full comprehension of clients such as Customer Relationship Management, personalization or Customer Experience Management. Even though Big Data represents an efficient solution to adapt to the new dynamic environment, businesses must face some difficulties when adopting Big Data. Some of these concerns include the lack of qualified staff, costs and above all, privacy and security issues. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject.other Big Data ca
dc.subject.other màrqueting ca
dc.subject.other aplicacions ca
dc.subject.other augment del valor ca
dc.subject.other retenció de clients ca
dc.subject.other adquisició de clients ca
dc.subject.other personalització ca
dc.subject.other innovació ca
dc.subject.other Customer Relationship Management ca
dc.subject.other Customer Experience Management ca
dc.subject.other seguretat ca
dc.subject.other privacitat ca
dc.title Aplicacions del Big Data al Màrqueting ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics