Treballar la regulació emocional en les aules d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Esteller Cano, Àngels
dc.contributor.author Serra Cladera, Raquel
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-11-09T12:10:16Z
dc.date.available 2022-11-09T12:10:16Z
dc.date.issued 2022-11-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159887
dc.description.abstract [cat] En la societat actual, comunament s’atribueix més prestigi a la transmissió de coneixements i d’informació. Però, l’objectiu principal de l’educació hauria de ser més centrada a construir bons ciutadans dotats d’estratègies i recursos per autoregular-se, que no tant en convertir-los en bons metges o enginyers. Per aquest motiu, el present treball persegueix aprofundir i compartir informació sobre la importància de treballar, concretament, la regulació emocional en educació infantil. Així mateix, es pretén plantejar diverses aplicacions pràctiques per poder dur a terme amb els infants quan es presenten situacions on les emocions els desborden, entenent aquests moments com una oportunitat per desenvolupar les seves competències emocionals. El motiu pel qual aquestes propostes van dirigides a aquesta etapa és perquè la infància constitueix una oportunitat clau per assimilar hàbits emocionals fonamentals que presidiran en l’etapa adulta. A més, treballar intel·ligència emocional des d’edats primerenques és bàsic per prevenir problemes com la violència, millorar les relacions interpersonals o afavorir el benestar personal. ca
dc.description.abstract [eng] In today’s society, more prestige is commonly attributed to the transmission of knowledge and information. But the main goal of education should be more focused on building good citizens with strategies and resources for self-regulation, rather than turning them into good doctors or engineers. For this reason, the present work seeks to deepen and share information on the importance of working, specifically, emotional regulation in early childhood education. It is also intended to propose various practical applications to be able to carry out with children when situations arise where emotions overwhelm them, understanding these moments as an opportunity to develop their emotional skills. The reason why these proposals are aimed at this stage is because childhood is a key opportunity to assimilate fundamental emotional habits that will preside in the adult stage. In addition, working on emotional intelligence from an early age is essential to preventing problems such as violence, improving interpersonal relationships, or promoting personal well-being. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other regulació emocional ca
dc.subject.other educació emocional ca
dc.subject.other emocions ca
dc.subject.other educació infantil ca
dc.subject.other intel·ligència emocional ca
dc.subject.other emotional regulation ca
dc.subject.other emotional education ca
dc.subject.other emotions ca
dc.subject.other early childhood education ca
dc.subject.other emotional intelligence ca
dc.title Treballar la regulació emocional en les aules d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics