Proposta d'intervenció a un aula d'infantil per a treballar el pensament logicomatemàtic a partir de l'educació sensorial

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author González Sanjurjo, Alicia
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2023-01-31T08:01:19Z
dc.date.available 2023-01-31T08:01:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/160125
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau (TFG) fa un recorregut per les diferents teories d’aprenentatge, (centrant-se en la metodologia constructivista), l’aprenentatge de les matemàtiques a l’etapa d’Educació Infantil, el desenvolupament de la capacitat logicomatemàtica en els infants, els beneficis del material manipulable i de l’educació sensorial i la importància del paper de l’educador dins l’aprenentatge dels alumnes. A més, proposa una intervenció educativa per a poder treballar el pensament logicomatemàtic en una aula d’infants de 3-4 anys. Partint d’un material que fomenta la manipulació, la llibertat i l’autonomia dels nens. Finalment, s’ha analitzat en profunditat la posada en pràctica de la proposta i s’han extret tota una sèrie de conclusions sobre el grup classe en concret. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project (TFG) draws on different learning theories, (centrizing in constructivist methodology), learning mathematics in the stage of Child Education, developing the ability of logicomathematics in children, the benefits of manipulative material and sensory education, and the importance of the role of the educator in learning pupils. In addition, he proposes educational intervention in order to be able to work logicomatic thinking in a 3-4 year classroom. On the basis of a material that promotes the manipulation, freedom and autonomy of children. Finally, the implementation of the proposal has been analysed in depth and a whole series of conclusions have been drawn on the class group in particular. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Metodologia constructivista ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Pensament logicomatemàtic ca
dc.subject.other Material manipulable ca
dc.subject.other Educació sensorial ca
dc.title Proposta d'intervenció a un aula d'infantil per a treballar el pensament logicomatemàtic a partir de l'educació sensorial ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics