Pràctiques de fisioteràpia per fomentar la participació de l'alumnat amb discapacitat a l'escola ordinària

Show simple item record

dc.contributor.author Llabrés Mateu, Joana Marina
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2023-07-24T11:25:36Z
dc.date.available 2023-07-24T11:25:36Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161295
dc.description.abstract [cat] Amb la finalitat de construir un suport de fisioteràpia de caràcter inclusiu a les escoles ordinàries es va dissenyar aquesta investigació de caire qualitatiu. La contextualització teòrica se fonamenta en tres grans àrees: la consideració biopsicosocial de salut, els principis en control i aprenentatge motor i el model d'aproximació proposat pels serveis centrats en la família. L'objectiu de la investigació va ser conèixer i analitzar les pràctiques i metodologia de treball dels fisioterapeutes que treballen en l'entorn escolar. Per això proposem analitzar vuit indicadors dissenyats “ad doc” en aquesta investigació. Els resultats revelen que la fisioteràpia és una eina essencial per fomentar la participació dins l'entorn escolar ordinari dels alumnes amb mobilitat reduïda. El fisioterapeuta ha de dirigir la seva actuació a l’eliminació de barreres i proporcionar facilitadors, que fomentin la participació de l'alumnat amb mobilitat reduïda en totes les activitats pròpies de l'entorn educatiu. Des d'aquesta realitat, l'actuació del fisioterapeuta adquireix l'entitat de suport educatiu de caràcter inclusiu, fomentat les oportunitats d'aprenentatge de l'alumnat amb mobilitat reduïda. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof II Jornades de Recerca i Innovació Educativa ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other fisioteràpia ca
dc.subject.other educació inclusiva ca
dc.subject.other classificació internacional del funcionament ca
dc.subject.other fisioterapia es
dc.subject.other educación inclusiva es
dc.subject.other clasificación internacional del funcionamiento es
dc.subject.other physiotherapy en
dc.subject.other inclusive education en
dc.subject.other international classification of performance en
dc.title Pràctiques de fisioteràpia per fomentar la participació de l'alumnat amb discapacitat a l'escola ordinària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics