dc.contributor.author |
Llabrés Mateu, Joana Marina |
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-24T11:25:36Z |
|
dc.date.available |
2023-07-24T11:25:36Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161295 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb la finalitat de construir un suport de fisioteràpia de caràcter inclusiu a les
escoles ordinàries es va dissenyar aquesta investigació de caire qualitatiu. La
contextualització teòrica se fonamenta en tres grans àrees: la consideració
biopsicosocial de salut, els principis en control i aprenentatge motor i el model
d'aproximació proposat pels serveis centrats en la família. L'objectiu de la
investigació va ser conèixer i analitzar les pràctiques i metodologia de treball dels
fisioterapeutes que treballen en l'entorn escolar. Per això proposem analitzar vuit
indicadors dissenyats “ad doc” en aquesta investigació. Els resultats revelen que
la fisioteràpia és una eina essencial per fomentar la participació dins l'entorn
escolar ordinari dels alumnes amb mobilitat reduïda. El fisioterapeuta ha de dirigir
la seva actuació a l’eliminació de barreres i proporcionar facilitadors, que
fomentin la participació de l'alumnat amb mobilitat reduïda en totes les activitats
pròpies de l'entorn educatiu. Des d'aquesta realitat, l'actuació del fisioterapeuta
adquireix l'entitat de suport educatiu de caràcter inclusiu, fomentat les
oportunitats d'aprenentatge de l'alumnat amb mobilitat reduïda. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
II Jornades de Recerca i Innovació Educativa |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
fisioteràpia |
ca |
dc.subject.other |
educació inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
classificació internacional del funcionament |
ca |
dc.subject.other |
fisioterapia |
es |
dc.subject.other |
educación inclusiva |
es |
dc.subject.other |
clasificación internacional del funcionamiento |
es |
dc.subject.other |
physiotherapy |
en |
dc.subject.other |
inclusive education |
en |
dc.subject.other |
international classification of performance |
en |
dc.title |
Pràctiques de fisioteràpia per fomentar la participació de l'alumnat amb discapacitat a l'escola ordinària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |