Estratègies per emprar el suport pòdcast com a reforç a l'aprenentatge en la teva assignatura

Show simple item record

dc.contributor.author Fernández Coca, Antonio
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2023-07-25T08:33:44Z
dc.date.available 2023-07-25T08:33:44Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161305
dc.description.abstract [cat] Té alguna utilitat emprar el pòdcast com un component més dins de l'estratègia docent d'una assignatura universitària? Com s'hauria de fer perquè no fos un simple substitut d’allò que ja podem fer a través d'altres eines, com ara els documents Word, les presentacions PowerPoint, les mateixes classes presencials en si, els vídeos, etc.? A través de dues experiències diferents, n’analitzo els pros i els contres. També en comparteixo els resultats obtinguts, fins i tot més enllà de la mateixa assignatura per a la qual ho vaig preparar tot originàriament. La forma de compartir amb vosaltres aquesta experiència també tindrà, òbviament, la seva versió en suport pòdcast. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof V Jornades d'Experiències Docents a la UIB, p. 20 ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Estratègies d'aprenentatge ca
dc.subject.other Pòdcast ca
dc.subject.other Estrategias de aprendizaje es
dc.subject.other Podcast es
dc.subject.other Learning strategies en
dc.subject.other Podcast en
dc.title Estratègies per emprar el suport pòdcast com a reforç a l'aprenentatge en la teva assignatura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics