Això era i no era: Els Rondallaires Musicals

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Salamanca Gayà, Francisco
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-02T11:10:43Z
dc.date.available 2023-10-02T11:10:43Z
dc.date.issued 2023-10-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161817
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau tracta el tema de la música contemporània als centres d’educació primària mitjançant les Rondalles Mallorquines d’Antoni M. Alcover. Per tant, es divideix en dues parts: La primera part és de caire teòric i investigador sobre els estils de la música contemporània i de les Rondalles Mallorquines a través d’una àmplia recerca de revistes, articles i llibres especialitzats a aquesta temàtica. La segona part és de caire pràctic en el qual s’inclou una proposta didàctica trimestral transversal amb activitats per potenciar la presència de la música contemporània a les escoles mitjançant l’escolta activa, l’experimentació i finalment, la creació d’una composició de música programàtica contemporània inspirada en una rondalla, juntament amb la seva representació. En conclusió, aquesta proposta vol aportar un canvi de perspectiva sobre la imatge preconcebuda que tenim de la música contemporània a l’educació mitjançant una proposta innovadora i significativa per a l’alumnat. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-grade project deals with the subject of contemporary music in primary education centers through the Rondalles Mallorquines by Antoni M. Alcover. Therefore, it is divided into two parts: The first part is of a theoretical and investigative nature on the styles of contemporary music and the Rondalles Mallorquines through a wide search for magazines, articles and specialized books on this subject. The second part is of a practical nature that includes a transversal quarterly didactic proposal with activities to promote the presence of contemporary music in schools through active listening, experimentation and finally, the creation of a composition of contemporary programmatic music inspired in a fable, together with its representation. In conclusion, a change of perspective has been provided on the preconceived image we have of contemporary music in education through an innovative and significant proposal for students ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Música Contemporània ca
dc.subject.other Rondalles Mallorquines ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Música Programàtica ca
dc.subject.other Contemporary Music ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.title Això era i no era: Els Rondallaires Musicals ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics