Guia pràctica per millorar la motivació, l’atenció i la memòria en el procés d’ensenyament aprenentatge des del punt de vista de la neuroeducació

Show simple item record

dc.contributor Ainsa Coll, María Pilar
dc.contributor.author Beltrán Jiménez, Paula
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-05T06:35:04Z
dc.date.available 2023-10-05T06:35:04Z
dc.date.issued 2023-10-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161909
dc.description.abstract [cat] L’avenç tecnològic ha dut grans descobriments sobre el funcionament del cervell en el camp de la neurociència. La neuroeducació ha obert les portes de l’esperança per a la innovació pedagògica aproximant aquesta fonamentació científica a l’educació. Gràcies a la plasticitat del cervell o la neurogènesi, podem aprendre al llarg de tota la nostra vida i això ens planteja canviar les metodologies d’ensenyament i aprenentatge perquè els alumnes puguin obtenir aprenentatges de qualitat. Com aprenem o què podem fer els mestres per millorar l’aprenentatge són algunes de les preguntes a les quals ha donat resposta la neuroeducació. S’ha comprovat que elements clau de l’aprenentatge com la motivació, l’atenció i la memòria es poden millorar. En el següent treball es desenvolupen diverses estratègies proposades per la neuroeducació per millorar el procés d’aprenentatge basades en aquests elements ca
dc.description.abstract [eng] The technological advance has brought great discoveries about the functioning of the brain in the field of neuroscience. Neuro-education has opened the doors of hope for pedagogical innovation by bringing this scientific foundation closer to education. Thanks to brain plasticity or neurogenesis, we can learn throughout our lives and this raises the issue of changing the methodologies of teaching and learning so that pupils can learn of quality. How do we learn or what teachers can do to improve learning are some of the questions neuroeducation has answered. Key elements of learning such as motivation, attention and memory have been found to be improved. In the following work, several strategies proposed by neuroeducation are developed to improve the learning process based on these elements. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Neuroeducació ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Atenció ca
dc.subject.other Memòria ca
dc.subject.other Learning ca
dc.subject.other Neuroeducation ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Attention ca
dc.subject.other Memory ca
dc.title Guia pràctica per millorar la motivació, l’atenció i la memòria en el procés d’ensenyament aprenentatge des del punt de vista de la neuroeducació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics