La codocència com a mesura d’atenció a la diversitat des de l’experiència docent en un centre concertat d’Educació Primària a Menorca

Show simple item record

dc.contributor Moll Riquelme, Isaac
dc.contributor.author Benejam Taltavull, Damià
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-09T09:23:22Z
dc.date.available 2023-10-09T09:23:22Z
dc.date.issued 2023-10-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161987
dc.description.abstract [cat] La pandèmia de la COVID-19 ha materialitzat la reducció de ràtios que feia temps que els docents reclamaven, cosa que els ha permès una millor atenció a tot l'alumnat. Com a alternativa a aquesta mesura, per atendre a la diversitat es troba la codocència o docència compartida, la qual de cada vegada més és més present en els centres educatius. Aquest Treball de Fi de Grau tracta sobre la codocència i s’ha dut a terme un estudi per conèixer si realment és una mesura inclusiva que permet atendre a la diversitat, com asseguren alguns autors. Per això, s’ha utilitzat una metodologia qualitativa a través de l’observació directa i l'anàlisi d’entrevistes realitzades a quatre docents del col·legi concertat Sant Francesc de Sales de Ciutadella de Menorca, el qual té establerta la codocència sota el nom de superaula en el seu projecte educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] The COVID-19 pandemic has realized the reduction of student ratios that teachers have long been calling for, which has allowed them to provide better care to all young learners. To attend to diversity, co-teaching is presented as an alternative to this measure, which is increasingly present in educational centers. This final project deals with co-teaching and a study has been carried out to find out if it really is an inclusive strategy that allows responding to the diversity, as some authors argue. In order to do that, a qualitative methodology has been used through direct observation and the analysis of interviews conducted with four teachers from Sant Francesc de Sales concerted school in Ciutadella de Menorca, which has established co-teaching by the name of superaula in its educational project. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Educació Inclusiva ca
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca
dc.subject.other Codocència ca
dc.subject.other Mesura inclusiva ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Attention to diversity ca
dc.subject.other Co-teaching ca
dc.subject.other Inclusive strategy ca
dc.title La codocència com a mesura d’atenció a la diversitat des de l’experiència docent en un centre concertat d’Educació Primària a Menorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics