dc.contributor.author |
Cano, Elena |
|
dc.contributor.author |
Martins, Ludmila |
|
dc.contributor.author |
Suárez, Maria-Del-Mar |
|
dc.contributor.author |
Lindín, Carles |
|
dc.contributor.author |
Lluch, Laia |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-17T19:12:19Z |
|
dc.date.available |
2024-01-17T19:12:19Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/163856 |
|
dc.description.abstract |
[spa] Actualment el feedback es concep com una acció per la qual l'estudiantat
dona sentit a la informació que rep i la transforma en coneixement per orientat
futures tasques o processos (Carless & Boud, 2018). Aquesta informació pot
provenir de fonts diverses, entre les quals es trobne les analítiques
d'aprenentatge (AA), enteses com el procés de medició, recopilació, anàlisi i
elaboració d'informes de dades sobre l'alumnat i els seus contextos, per
comprendre i optimitzar l'aprenentatge i els entorns on es produeix (Siemens
& Gasevic, 2012). Encara falten evidències sobre com poden adreçar-se a
l'estudiantat per donar suport al procés d'autoregulació de l'aprenentatge i
promoure l'agència del mateix estudiant (Matcha et al., 2020). |
es |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 468 |
es |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
analítiques d'aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
tauler de l'estudiant |
ca |
dc.subject.other |
autoregulació de l'aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
educació superior |
ca |
dc.subject.other |
analíticas de aprendizaje |
es |
dc.subject.other |
tablón del estudiante |
es |
dc.subject.other |
autorregulación del aprendizaje |
es |
dc.subject.other |
educación superior |
es |
dc.subject.other |
learning analytics |
en |
dc.subject.other |
student board |
en |
dc.subject.other |
self-regulation of learning |
en |
dc.subject.other |
higher education |
en |
dc.title |
Analítiques d'Aprenentatge per Potenciar el procés d'Autoregulació de l'estudiantat d'educació superior (AAPA) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |