Analítiques d'Aprenentatge per Potenciar el procés d'Autoregulació de l'estudiantat d'educació superior (AAPA)

Show simple item record

dc.contributor.author Cano, Elena
dc.contributor.author Martins, Ludmila
dc.contributor.author Suárez, Maria-Del-Mar
dc.contributor.author Lindín, Carles
dc.contributor.author Lluch, Laia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-01-17T19:12:19Z
dc.date.available 2024-01-17T19:12:19Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/163856
dc.description.abstract [spa] Actualment el feedback es concep com una acció per la qual l'estudiantat dona sentit a la informació que rep i la transforma en coneixement per orientat futures tasques o processos (Carless & Boud, 2018). Aquesta informació pot provenir de fonts diverses, entre les quals es trobne les analítiques d'aprenentatge (AA), enteses com el procés de medició, recopilació, anàlisi i elaboració d'informes de dades sobre l'alumnat i els seus contextos, per comprendre i optimitzar l'aprenentatge i els entorns on es produeix (Siemens & Gasevic, 2012). Encara falten evidències sobre com poden adreçar-se a l'estudiantat per donar suport al procés d'autoregulació de l'aprenentatge i promoure l'agència del mateix estudiant (Matcha et al., 2020). es
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 468 es
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other analítiques d'aprenentatge ca
dc.subject.other tauler de l'estudiant ca
dc.subject.other autoregulació de l'aprenentatge ca
dc.subject.other educació superior ca
dc.subject.other analíticas de aprendizaje es
dc.subject.other tablón del estudiante es
dc.subject.other autorregulación del aprendizaje es
dc.subject.other educación superior es
dc.subject.other learning analytics en
dc.subject.other student board en
dc.subject.other self-regulation of learning en
dc.subject.other higher education en
dc.title Analítiques d'Aprenentatge per Potenciar el procés d'Autoregulació de l'estudiantat d'educació superior (AAPA) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics