dc.contributor.author |
de Haro Amer, Laura Maria |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-19T14:53:55Z |
|
dc.date.available |
2024-01-19T14:53:55Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164073 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Curs 2018/2019 - 2019/2020. La direcció del centre tenia una sensibilització
especial cap a la coeducació i començava a aplicar aquesta perspectiva a la
majoria de les seves actuacions i propostes: es revisà el llenguatge dels
documents de centre, es començaren a commemorar les dates assenyalades i
es participà per primera vegada a la convocatòria d'ajuts de l'IBDona i
Convivèxit. La dotació econòmica va permetre, entre d'altres, fer una primera
dotació de material coeducador a les aules o realitzar un taller de
sensibilització amb tota la comunitat educativa. També s'establiren els primers
vincles amb la xarxa "Feminisme a l'escola", el col·lectiu de persones
coeducadores dels centres educatius de les Illes Balears. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 584 |
es |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.title |
CoeducAnselm |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |