dc.contributor.author |
Taltavull Sastre, Francisca |
|
dc.contributor.author |
Pons Rotger, M. del Carme |
|
dc.contributor.author |
Manassero-Mas, Maria-Antonia |
|
dc.contributor.author |
Vázquez-Alonso, Ángel |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-19T14:56:34Z |
|
dc.date.available |
2024-01-19T14:56:34Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/164074 |
|
dc.description.abstract |
[cat] A la nostra escola treballem per ambients. Les temàtiques dels mateixos són
art, matemàtiques, ciències naturals i ciències socials. El curs passat vam iniciar
els tallers al cicle de grans, incloent els continguts de matemàtiques, hort,
educació física i aprenentatge-servei. En el cas de l’àrea de matemàtiques (tant
de de taller com d’ambient), el projecte UIB “Jocs per aprendre a pensar”, que
planteja reptes, ens va semblar una bona proposta: a l’espai de grans es
desenvoluparia dins la dinàmica dels tallers i a mitjans s’aprofitarien els cercles
dels ambients, on podia ser un estímul inicial. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 586 |
es |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.title |
Treballem amb jocs per aprendre a pensar al marc dels nostres ambients i tallers |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |