Treballem amb jocs per aprendre a pensar al marc dels nostres ambients i tallers

Show simple item record

dc.contributor.author Taltavull Sastre, Francisca
dc.contributor.author Pons Rotger, M. del Carme
dc.contributor.author Manassero-Mas, Maria-Antonia
dc.contributor.author Vázquez-Alonso, Ángel
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-01-19T14:56:34Z
dc.date.available 2024-01-19T14:56:34Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164074
dc.description.abstract [cat] A la nostra escola treballem per ambients. Les temàtiques dels mateixos són art, matemàtiques, ciències naturals i ciències socials. El curs passat vam iniciar els tallers al cicle de grans, incloent els continguts de matemàtiques, hort, educació física i aprenentatge-servei. En el cas de l’àrea de matemàtiques (tant de de taller com d’ambient), el projecte UIB “Jocs per aprendre a pensar”, que planteja reptes, ens va semblar una bona proposta: a l’espai de grans es desenvoluparia dins la dinàmica dels tallers i a mitjans s’aprofitarien els cercles dels ambients, on podia ser un estímul inicial. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 586 es
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.title Treballem amb jocs per aprendre a pensar al marc dels nostres ambients i tallers ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics