Educació presencial vs. en línia: una comparativa

Show simple item record

dc.contributor Carter, Nigel
dc.contributor.author Siquier Pastor, Pep
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-02-20T10:49:49Z
dc.date.available 2024-02-20T10:49:49Z
dc.date.issued 2024-02-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164719
dc.description.abstract [cat] L’objectiu d'aquest treball de recerca és realitzar una comparativa entre el model d’educació presencial i el model a distància, a més de recopilar informació respecte a les eines virtuals disponibles i utilitzades per les institucions educatives en l’actualitat. La investigació es centra en els recursos que es van utilitzar per afrontar el confinament durant la pandèmia provocada pel virus de la Covid-19, per part dels centres d’ensenyança així com dels conservatoris, on la substitució de la presencialitat per un sistema en línea va conduir a una situació novedosa i inèdita als estudis musicals instrumentals. La metodologia utilitzada per realitzar la recerca es basa tant en una indagació documental online, com en enquestes i qüestionaris a institucions musicals, professorat i alumnat de centres d’educació instrumental. Així, es descobriran les necessitats, possibilitats i limitacions dels sistemes anteriorment anomenats. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this research project is to draw a comparison between the face-to-face education model and the distance model, in addition to collecting information regarding the virtual tools available and used by educational institutions today. The research focuses on the resources that were used during confinement due to the pandemic caused by the Covid-19 virus, by both teaching centers and conservatories, where the replacement of physical attendance by an online system led to a novel and unprecedented situation in instrumental music studies. The methodology used to carry out the research is based both on an online documentary inquiry, as well as on surveys and questionnaires to musical institutions, teachers and students of instrumental education centers, thus allowing the requirements, possibilities and limitations of the aforementioned systems to be discovered. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Música -- Ensenyament ca
dc.subject.other Ensenyament a distància ca
dc.subject.other Conservatoris de música ca
dc.subject.other Innovacions tecnològiques ca
dc.subject.other Educació ca
dc.title Educació presencial vs. en línia: una comparativa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics