dc.contributor |
Barceló Coblijn, Lluís |
|
dc.contributor.author |
Galindo Roa, Laura Alejandra |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-07T11:15:08Z |
|
dc.date.available |
2024-06-07T11:15:08Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/165693 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Davant l'augment de casos de Trastorn de l'Espectre Autista detectats, resulta
imprescindible que els docents adquireixin els coneixements necessaris sobre aquest
trastorn amb la finalitat de realitzar intervencions educatives eficaces i beneficioses per als
nens.
Aquest treball té com a objectiu conèixer en profunditat les característiques pròpies d'aquest
trastorn i les diferents maneres d'abordar-lo en l'àmbit educatiu per a així elaborar una
proposta d'intervenció basada en un cas real.
La mostra que s'ha emprat per a presentar la proposta d'intervenció és de cas únic. S'ha
analitzat aquest cas amb la finalitat de detectar les necessitats a partir de les quals s'ha
proposat intervenir amb el Sistema de Comunicació per Intercanvi d'Imatges. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Given the increase in the number of cases of autism spectrum disorder detected, it is
essential for teachers to acquire the necessary knowledge about this disorder in order to
carry out effective and beneficial educational interventions for children.
The aim of this work is to gain an in-depth knowledge of the characteristics of this disorder
and the different ways of dealing with it in the educational environment in order to develop
an intervention proposal based on a real case.
The sample used to present the intervention proposal is a single case. This case has been
analysed in order to detect the needs on the basis of which it has been proposed to
intervene with the picture exchange communication system. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Trastorn de l'espectre autista |
ca |
dc.subject.other |
Comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Intervenció educativa |
ca |
dc.title |
Proposta d'intervenció basada en la millora de la comunicació amb pecs en un cas concret de TEA |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|