Exploració i anàlisi de tres models pedagògics: tradicional, conductista i Montessori

Show simple item record

dc.contributor Rincón Verdera, Juan Carlos
dc.contributor.author Rosselló Roig, Joana Maria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-26T10:46:59Z
dc.date.available 2024-06-26T10:46:59Z
dc.date.issued 2024-06-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165786
dc.description.abstract [cat] Existeixen molts models educatius que un mestre pot adoptar per promoure l'aprenentatge i el desenvolupament dels infants. Concretament, parlarem del model tradicional, conductista i Montessori. Tres models molt diferents que ens poden fer entendre la realitat que hi ha dins les aules. Un cop estudiat aquests tres models, farem una anàlisi a la tutora de cinquè d'infantil que treballa al CEIP Vialfàs. Aprofitant el Pràcticum II i amb el consentiment de la persona analitzada, interpretarem el model o models que adopta la mestra. És important destacar que aquests tres models no són excloents entre si, i un mestre en educació infantil pot utilitzar una combinació per promoure un aprenentatge significatiu i efectiu per als nens. ca
dc.description.abstract [eng] There are many educational models that a teacher can adopt to promote learning and development in children. Specifically, we will talk about the traditional, behaviorist, and Montessori models. These three very different models can help us understand the reality inside classrooms. Once we have studied these three models, we will analyze the fifth-grade teacher at CEIP Vialfàs. Taking advantage of Practicum II and with the consent of the analyzed person, we will interpret the model or models adopted by the teacher. It is important to note that these three models are not mutually exclusive, and a teacher in early childhood education can use a combination to promote meaningful and effective learning for children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.title Exploració i anàlisi de tres models pedagògics: tradicional, conductista i Montessori ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics