[cat] Com la tecnologia forma part del nostre dia a dia, sorgeix la necessitat de saber si aquesta
arriba a fomentar l'aprenentatge de tots els infants dins les aules d'Educació Primària.
Concretament, els objectius d'aquesta investigació són: analitzar la tecnologia com una eina
per fomentar l'aprenentatge dels infants dins l'Educació Primària, identificar el recurs
tecnològic dins les escoles d'Educació Primària i percebre els punts forts i febles dels mestres
a l'Educació Primària. En aquest sentit, el present Treball de Fi de Grau desenvolupa una
metodologia empírica a partir de dades de primera mà. Aquestes han estat recollides a quatre
entrevistes qualitatives a mestres de Pedagogia Terapèutica que treballen a centres ordinaris
de Mallorca. D'aquesta manera, a partir de sis dimensions, s'analitzen els seus coneixements i
les seves habilitats amb relació a aquest recurs. Els resultats que s'han obtengut amb l'estudi
condueixen a la conclusió que hi ha una falta de preparació dels docents en relació amb les
tecnologies i la inclusió.
[eng] As technology is part of our daily life, arises the need to know if it is able to promote the
learning of all children in Primary Education classrooms. Specifically, the objectives of this
research are: to analyze technology as a tool to foster children's learning in Primary
Education, to identify the technological resources in Primary Education schools and to
perceive the strengths and weaknesses of teachers in Primary Education. In this sense, this
thesis develops an empirical methodology based on first-hand data. These have been
collected in four qualitative interviews made to teachers of Therapeutic Pedagogy working in
ordinary schools in Mallorca. In this way, their knowledge and skills in relation to this
resource are analyzed, based on six dimensions. The results obtained from the study lead us to the conclusion that there is a lack of preparation of teachers in relation to technologies and
inclusion