Ús i beneficis tecnològics dins el suport educatiu a l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Santos Pujol, Neus
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-08-28T07:46:32Z
dc.date.available 2024-08-28T07:46:32Z
dc.date.issued 2024-08-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165944
dc.description.abstract [cat] Com la tecnologia forma part del nostre dia a dia, sorgeix la necessitat de saber si aquesta arriba a fomentar l'aprenentatge de tots els infants dins les aules d'Educació Primària. Concretament, els objectius d'aquesta investigació són: analitzar la tecnologia com una eina per fomentar l'aprenentatge dels infants dins l'Educació Primària, identificar el recurs tecnològic dins les escoles d'Educació Primària i percebre els punts forts i febles dels mestres a l'Educació Primària. En aquest sentit, el present Treball de Fi de Grau desenvolupa una metodologia empírica a partir de dades de primera mà. Aquestes han estat recollides a quatre entrevistes qualitatives a mestres de Pedagogia Terapèutica que treballen a centres ordinaris de Mallorca. D'aquesta manera, a partir de sis dimensions, s'analitzen els seus coneixements i les seves habilitats amb relació a aquest recurs. Els resultats que s'han obtengut amb l'estudi condueixen a la conclusió que hi ha una falta de preparació dels docents en relació amb les tecnologies i la inclusió. ca
dc.description.abstract [eng] As technology is part of our daily life, arises the need to know if it is able to promote the learning of all children in Primary Education classrooms. Specifically, the objectives of this research are: to analyze technology as a tool to foster children's learning in Primary Education, to identify the technological resources in Primary Education schools and to perceive the strengths and weaknesses of teachers in Primary Education. In this sense, this thesis develops an empirical methodology based on first-hand data. These have been collected in four qualitative interviews made to teachers of Therapeutic Pedagogy working in ordinary schools in Mallorca. In this way, their knowledge and skills in relation to this resource are analyzed, based on six dimensions. The results obtained from the study lead us to the conclusion that there is a lack of preparation of teachers in relation to technologies and inclusion ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 62 - Enginyeria. Tecnologia ca
dc.subject.other Tecnologia ca
dc.subject.other Recurs ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Technology ca
dc.subject.other Resources ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.title Ús i beneficis tecnològics dins el suport educatiu a l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics