[cat] L’educació en la natura és una metodologia que en els darrers anys s’ha expandit i
freqüentat en les escoles, sobretot a l’etapa d’educació infantil. Els beneficis d’aquest
contacte amb la natura des de petits, aporta nombrosos beneficis per a un bon
desenvolupament en tots els àmbits dels infants. Des d’una perspectiva cristiana, en aquest
TFG s’analitzarà una pedagogia alternativa proposada per Elena G. De White, on
s’exposarà els principis i beneficis que aporta el contacte de la natura. També, s’analitzarà
quines diferències podem trobar amb altres pedagogies o teories que també donen valor i
importància a la natura. Per una altra banda, es faran entrevistes a educadores d’educació
infantil adventistes per conèixer les seves experiències i recollir informació específica
d’aquest tema.
[eng] Education in nature is a methodology that in recent years has expanded and been
frequented in schools, especially in the early childhood education stage. The benefits of
this contact with nature from an early age brings numerous benefits for good development
in all areas of children. From a Christian perspective, this TFG will analyze an alternative
pedagogy proposed by Elena G. De White, where the principles and benefits brought by
the contact with nature according to her perspective will be exposed. It will also analyze
what differences we can find with other pedagogies or theories that also give value and
importance to nature. On the other hand, interviews will be conducted with Adventist
preschool teachers to learn about their experiences and collect specific information on this
topic.