Canals de comunicació de les famílies amb l’escola al període d’educació infantil: una revisió sistemàtica

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, María Jerónima
dc.contributor.author Alcaraz Rubio, Maria Dolores
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-08-30T07:49:24Z
dc.date.available 2024-08-30T07:49:24Z
dc.date.issued 2024-08-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165970
dc.description.abstract [cat] La comunicació família-escola és una eina imprescindible per a aconseguir una educació completa i de qualitat. Tenint en compte la importància que la comunicació implica en el context escolar, a aquest treball es fa una recerca sistemàtica de la literatura existent, per analitzar i recollir totes les vies o canals de comunicació que es poden fer servir per a potenciar al màxim aquesta comunicació, especialment a Educació Infantil; així com es presenten els beneficis que el seu desenvolupament implica i les problemàtiques a les quals es fan front en la recerca d’una comunicació de qualitat. Els resultats d’aquesta revisió sistemàtica exposen l’augment de l’ús de les tecnologies com a via de comunicació entre les famílies i l’escola, així com la falta d’estudis respecte als avantatges i desavantatges que aquesta nova eina implica en la comunicació. També s’ha pogut evidenciar la importància de no deixar que les TIC substitueixen altres formes de comunicació, donant importància a les tradicionals vies de comunicació. ca
dc.description.abstract [eng] Family-school communication is an essential tool for a complete and quality education. Considering the importance of communication in the school context, this work involves systematic research into existing literature, analysing and collecting all the communication channels or pathways that can be used to maximize this communication, as well as presenting the benefits that its development entails and the problems faced in the search for quality communication. The results of this systematic review expose the increased use of technologies as a means of communication between families and schools, as well as the lack of studies with regard to the advantages and disadvantages that this new tool involves in communication. It has also been possible to highlight the importance of not letting ICT replace other forms of communication, with emphasis on traditional means of communication. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Família ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Canals de comunicació ca
dc.subject.other Family ca
dc.subject.other Communication ca
dc.subject.other Early education ca
dc.subject.other Communication channels ca
dc.title Canals de comunicació de les famílies amb l’escola al període d’educació infantil: una revisió sistemàtica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics