Economia a primària, LOMLOE, aproximació teòrica i disseny d’intervenció

Show simple item record

dc.contributor Ribera Puchades, Juan Miguel
dc.contributor.author Morell Crespí, Marc
dc.date.accessioned 2024-09-04T11:11:40Z
dc.date.available 2024-09-04T11:11:40Z
dc.date.issued 2024-09-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166009
dc.description.abstract [cat] El present treball planteja una proposta didàctica pròpia, fonamentada en referents teòrics, que permet treballar continguts del currículum relacionats amb l’economia al tercer cicle de primària. En aquest document es pot trobar una anàlisi del currículum (Decret 31/2022) i fonamentacions teòriques a tenir en compte a l’hora d’aplicar una activitat que pretengui treballar els esmentats continguts, a més d’una exemplificació de situació d’aprenentatge. Els processos seguits en aquest treball indiquen que existeix la necessitat de crear una activitat que integri competències relacionades amb coneixements econòmics a primària i es planteja una possible seqüència d’activitats per a donar-li resposta. Aquesta pretén de manera original i pràctica treballar coneixements relacionats amb l’economia presents al currículum actual (Decret 31/2022), així que resulta positiu tenir-la en compte si es pretén aplicar una pràctica similar a una aula. ca
dc.description.abstract [eng] This work proposes an own didactic proposal, based on theoretical references, which allows students to work on curriculum content related to the economy in the third cycle of primary school. In this document, you can find an analysis of the curriculum (Decret 31/2022) and theoretical foundations to take into account when applying an activity that aims to work on the aforementioned contents, in addition to an example of a learning situation. The processes followed in this work indicate that there is a need to create an activity that integrates skills related to economic knowledge in primary school and a possible sequence of activities is proposed to respond to it. This aims in an original and practical way to work on knowledge related to the economy present in the current curriculum in the Balearic Islands (Decret 31/2022), so it is positive to take it into account if you intend to apply a similar practice in a classroom. ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Economia ca
dc.subject.other Situació d’aprenentatge ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Decret 31/2022 ca
dc.subject.other Tercer cicle ca
dc.subject.other Economy ca
dc.subject.other Learning situation ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Curriculum ca
dc.subject.other Decret 31/2022 ca
dc.subject.other Third cycle ca
dc.title Economia a primària, LOMLOE, aproximació teòrica i disseny d’intervenció ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics