Desenvolupament de la competència matemàtica a través de la disciplina de Música i Moviment

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Rosselló Bibiloni, Paula
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-05T06:54:40Z
dc.date.available 2024-09-05T06:54:40Z
dc.date.issued 2024-09-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166010
dc.description.abstract [cat] El present treball final de grau, es basa en activitats per desenvolupar els coneixements matemàtics mitjançant la matèria de Música i Moviment a l’edat de 5 anys. Per aconseguir-ho, he realitzat un treball d’investigació sobre la relació entre les matemàtiques i la música amb diferents referències teòriques i les seves aplicacions pràctiques. La part central del treball és una proposta d’intervenció educativa que inclou diferents activitats on l’objectiu principal és treballar les matemàtiques mitjançant la disciplina de Música i Moviment. La creació de materials i de dinàmiques profitoses per al desenvolupament matemàtic, que a la vegada siguin lúdiques i captin l’atenció dels infants, és l’objectiu principal d’aquesta proposta d’intervenció. A forma de conclusió del treball avaluam i analitzam els processos i els resultats de l’aplicació a l’aula de la proposta, per a conèixer les dinàmiques i activitats que ha funcionat i allò que té marge de millora dins del procés d’ensenyament-aprenentatge. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project is based on activities to develop mathematical knowledge through the subject of Music and Movement at the age of 5. To achieve this, I have carried out research work on the relationship between mathematics and music with different theoretical references and their practical applications. The central part of the work is a proposal for an educational intervention that includes different activities where the main objective is to work on mathematics through the discipline of Music and Movement. The creation of materials and beneficial dynamics for mathematical development, which are both playful and capture the attention of children, is the main objective of this proposed intervention. As a conclusion to the work, we evaluate and analyze the processes and results of the application in the classroom of the proposal, to find out the dynamics and activities that have worked and what has room for improvement within the teaching process- learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 51 - Matemàtiques ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Música i Moviment ca
dc.subject.other Metodologia activa ca
dc.subject.other Mathematics ca
dc.subject.other Music and Movement ca
dc.subject.other Active methodology ca
dc.title Desenvolupament de la competència matemàtica a través de la disciplina de Música i Moviment ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics