Anàlisi i proposta didàctica del model pedagògic d'auto-construcció de materials en Educació física

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Mas, Adrià
dc.contributor.author Bauza Isern, Antoni
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-05T10:52:40Z
dc.date.available 2024-09-05T10:52:40Z
dc.date.issued 2024-09-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166031
dc.description.abstract [cat] Davant els diferents canvis que ha sofert el nostre sistema educatiu, els docents d’educació física s’han vist obligats a trobar diferents mesures per tal de combatre qualsevol imprevist. Per aquest motiu, una de les possibles solucions és utilitzar algun dels models pedagògics de l’educació física. Llavors, en aquest cas, un dels models a tenir en compte és el de l’auto-construcció de materials i, per aquest motiu, en aquest treball podrem conèixer els beneficis que aquest aporta als alumnes i a l’educació física. A més, en aquest treball realitzaré un anàlisi mitjançant una enquesta per conèixer el grau de coneixement i d’implementació sobre aquest model per part dels docents d’educació primària. Finalment, també realitzaré una proposta pràctica per a un grup de sisè de primària, basada en aquest model pedagògic, enfocada en el tir de fona. ca
dc.description.abstract [eng] Faced with the various changes that our education system has undergone, physical education teachers have been forced to find different measures to combat any unforeseen events. Therefore, one of the possible solutions is to use one of the pedagogical models of physical education. So, in this case, one of the models to take into account is the self-construction of materials and, for this reason, in this work we will be able to know the benefits that it brings to students and physical education. Furthermore, in this work I will carry out an analysis by means of a survey to find out the degree of knowledge and implementation of this model by primary school teachers. Finally, I will also carry out a practical proposal for a sixth grade group, based on this pedagogical model, focused on the slingshot. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Model pedagògic ca
dc.subject.other Auto-construcció de materials ca
dc.subject.other Educació física ca
dc.subject.other Aprenentatge actiu ca
dc.subject.other Pedagogical model ca
dc.subject.other Self-construction of materials ca
dc.subject.other Physical education ca
dc.subject.other Active learning ca
dc.title Anàlisi i proposta didàctica del model pedagògic d'auto-construcció de materials en Educació física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics