dc.contributor |
Muntaner Mas, Adrià |
|
dc.contributor.author |
Bauza Isern, Antoni |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-05T10:52:40Z |
|
dc.date.available |
2024-09-05T10:52:40Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166031 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Davant els diferents canvis que ha sofert el nostre sistema educatiu, els docents
d’educació física s’han vist obligats a trobar diferents mesures per tal de combatre
qualsevol imprevist. Per aquest motiu, una de les possibles solucions és utilitzar algun
dels models pedagògics de l’educació física. Llavors, en aquest cas, un dels models a
tenir en compte és el de l’auto-construcció de materials i, per aquest motiu, en aquest
treball podrem conèixer els beneficis que aquest aporta als alumnes i a l’educació física.
A més, en aquest treball realitzaré un anàlisi mitjançant una enquesta per conèixer el
grau de coneixement i d’implementació sobre aquest model per part dels docents
d’educació primària. Finalment, també realitzaré una proposta pràctica per a un grup de
sisè de primària, basada en aquest model pedagògic, enfocada en el tir de fona. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Faced with the various changes that our education system has undergone, physical
education teachers have been forced to find different measures to combat any
unforeseen events. Therefore, one of the possible solutions is to use one of the
pedagogical models of physical education. So, in this case, one of the models to take
into account is the self-construction of materials and, for this reason, in this work we
will be able to know the benefits that it brings to students and physical education.
Furthermore, in this work I will carry out an analysis by means of a survey to find out
the degree of knowledge and implementation of this model by primary school teachers.
Finally, I will also carry out a practical proposal for a sixth grade group, based on this
pedagogical model, focused on the slingshot. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Model pedagògic |
ca |
dc.subject.other |
Auto-construcció de materials |
ca |
dc.subject.other |
Educació física |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge actiu |
ca |
dc.subject.other |
Pedagogical model |
ca |
dc.subject.other |
Self-construction of materials |
ca |
dc.subject.other |
Physical education |
ca |
dc.subject.other |
Active learning |
ca |
dc.title |
Anàlisi i proposta didàctica del model pedagògic d'auto-construcció de materials en Educació física |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|