dc.contributor |
Mesquida Cantallops, Joan Antoni |
|
dc.contributor.author |
Mateos Ferragut, Concepción |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-17T07:53:41Z |
|
dc.date.available |
2024-09-17T07:53:41Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166106 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Grau conté una investigació del Trastorn de l’Espectre Autista i
dels diferents aspectes que afecten al desenvolupament del seu llenguatge, així com a la
posterior comunicació. En ell es fa especial incís a la importància de la intervenció precoç per tal
d’aconseguir millors resultats i també s’expliquen diverses eines i estratègies per poder dur a
terme aquestes intervencions.
També es pot trobar una proposta d’intervenció dividida en sis sessions que té com a objectiu
afavorir millores en el desenvolupament del llenguatge. La proposta es centra en una nina de 4
anys que cursa 4t d’Educació Infantil a un centre públic situat a Palmanova i està diagnosticada
amb Trastorn de l’Espectre Autista. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This Final Degree Thesis contains an investigation of Autism Spectrum Disorder and
the different aspects that affect the development of its language, as well as subsequent
communication. It emphasizes the importance of early intervention in order to achieve better
results and also explains various tools and strategies to be able to carry out these interventions.
You can also find an intervention proposal divided into six sessions that aims to promote
improvements in language development. The proposal focuses on a 4-year-old girl who attends
the 4th year of Early Childhood Education at a public center located in Palmanova and is
diagnosed with Autistic Spectrum Disorder. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Desenvolupament del Llenguatge |
ca |
dc.subject.other |
Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) |
ca |
dc.subject.other |
Intervenció precoç |
ca |
dc.subject.other |
Pictogrames |
ca |
dc.subject.other |
Early Childhood Education |
ca |
dc.subject.other |
Language development |
ca |
dc.subject.other |
Autism Spectrum Disorder (ASD) |
ca |
dc.subject.other |
Early intervention |
ca |
dc.subject.other |
Pictograms |
ca |
dc.title |
Desenvolupament del llenguatge en infants amb transtorn de l'espectre autista. Proposta d'intervenció a Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|