Anàlisi dels grups interactius a l’assignatura de llengua anglesa a l’Educació primària. Una proposta dins l’aula

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Ribas, Xavier
dc.contributor.author Oliver Sansó, Teresa
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-20T11:19:33Z
dc.date.available 2024-09-20T11:19:33Z
dc.date.issued 2024-09-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166154
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de grau analitza els grups interactius dins l’educació primària, centrant-se en l’efecte d’aquests dins l’àrea d’anglès. L’objectiu principal és realitzar una profunda investigació dels grups interactius per tal de comprovar si aquests són eficients o no dins una aula. A través de les diferents recerques es demostra que els grups interactius tenen un efecte positiu en el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’anglès atès que fonamenta la participació de l’alumnat, així com treballar les seves habilitats de comunicació. Si bé s’analitzen els seus punts febles com són una desigualtat de participació i una manca d’implicació per part dels centres educatius. En conclusió, mitjançant aquesta investigació es demostra l’impacte positiu dels grups interactius en el procés d’aprenentatge de l’alumnat dins una aula de primària. És una metodologia que afavoreix la implicació i participació de tot l’alumnat, així com un augment en la seva motivació. ca
dc.description.abstract [eng] The present Bachelor's thesis analyzes interactive groups in primary education, focusing on their effect within the English language domain. The main objective is to conduct an in-depth investigation of interactive groups to determine their effectiveness in the classroom. Through various research studies, it is demonstrated that interactive groups have a positive impact on the teaching and learning process of English as they foster student participation and work on their communication skills. However, their weaknesses are also analyzed, such as unequal participation and a lack of involvement from educational institutions. In conclusion, this research demonstrates the positive impact of interactive groups on student learning within a primary classroom. It is a methodology that promotes the involvement and participation of all students, as well as an increase in their motivation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Grups interactius ca
dc.subject.other Anàlisi ca
dc.subject.other Aprenentatge d’una segona llengua ca
dc.subject.other Situació d’aprenentatge ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Interactive groups ca
dc.subject.other Analysis ca
dc.subject.other Learning a second language ca
dc.subject.other Learning situation ca
dc.title Anàlisi dels grups interactius a l’assignatura de llengua anglesa a l’Educació primària. Una proposta dins l’aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics