dc.contributor |
González Pérez, Jesús Manuel |
|
dc.contributor.author |
Gost Espada, Francesc Miquel |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-26T09:48:06Z |
|
dc.date.available |
2024-09-26T09:48:06Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166210 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La vulnerabilitat d’accés a la educació es pot definir com el grau de dificultat que pot experimentar
un alumne a l’hora de plantejar-se, iniciar o continuar els seus estudis formatius. Aquest estudi
s’enfoca en esbrinar fins a quin punt aspectes formatius, econòmics i de proximitat temporal poden
afectar potencialment la trajectòria de l’alumnat que estudia música de forma reglada en el context
de Palma. Per tal d’assolir aquest objectiu es sintetitzen diversos indicadors i es comparen els valors
d’aquests per la totalitat de Palma i els diferents grups i subgrups de matriculats a aquest tipus
d’ensenyances. Els resultats d’aquest treball suggereixen que l’alumnat que estudia en aquests centres
durant el curs 2022-2023 té una vulnerabilitat d’accés mitjana. Des d’un punt de vista socioeconòmic
l’alumnat té un nivell de renta i de formació mitjà-alt i està exposat a una vulnerabilitat de proximitat
mitjana segons els indicadors de proximitat temporal de creació pròpia CSIMC, CSIMP, SIMC i
SSIMP. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
91 - Geografia. Viatges |
ca |
dc.subject.other |
Geografia de l’educació |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Palma de Mallorca |
ca |
dc.subject.other |
Accés |
ca |
dc.subject.other |
Zona de residència |
ca |
dc.subject.other |
Renta |
ca |
dc.subject.other |
Formació |
ca |
dc.subject.other |
Proximitat |
ca |
dc.subject.other |
Indicador |
ca |
dc.subject.other |
Vulnerabilitat educativa |
ca |
dc.title |
Anàlisi geogràfic de condicionants d'accés a ensenyances elementals i professionals de música a Palma (curs 2022-2023) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|