[cat] El Trastorn d'Espectre Autista (TEA) és cada vegada més freqüent tant a les escoles com en la nostra societat. Per aquest motiu, és essencial adquirir un coneixement més profund sobre aquest trastorn i les opcions d'intervenció disponibles. Aquestes persones experimenten obstacles en el desenvolupament de les seves habilitats socials. Les habilitats son part del nostre desenvolupament per establir relacions amb persones del nostre entorn. Per aquest motiu, és fonamental desenvolupar-les. La mancança d’elles pot presentar pertorbacions en l’adquisició del llenguatge i en la comunicació, el que implica un impediment per establir relacions socials. Per lo exposat precedentment, l’objectiu aquesta proposta d’intervenció es aconseguir, mitjançant un procés d’ensenyament-aprenentatge canvis positius en la comprensió i expressió d’emocions.
[eng] Inclusive education is the education that all children and young people deserve, but is education inclusive in all its areas? This document analyzes the inclusive work of two non-formal education sites in Mallorca, the leisure clubs and scout groups. In order to find out where they are towards inclusion, different bibliographic sources were consulted and information was requested from a sample of fifty-five monitors to carry out an empirical work. After analyzing all the data, we were able to come to the conclusion that leisure clubs and scout groups try to be inclusive, but they do not always succeed, as they do not have the resources or the knowledge to be so.