Habilitats socials i comunicació emocional: una mirada a través del llenguatge en nens i nenes amb trastorn d’espectre autista

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Martín Rodríguez, Andrea
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-27T08:17:02Z
dc.date.available 2024-09-27T08:17:02Z
dc.date.issued 2024-09-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166218
dc.description.abstract [cat] El Trastorn d'Espectre Autista (TEA) és cada vegada més freqüent tant a les escoles com en la nostra societat. Per aquest motiu, és essencial adquirir un coneixement més profund sobre aquest trastorn i les opcions d'intervenció disponibles. Aquestes persones experimenten obstacles en el desenvolupament de les seves habilitats socials. Les habilitats son part del nostre desenvolupament per establir relacions amb persones del nostre entorn. Per aquest motiu, és fonamental desenvolupar-les. La mancança d’elles pot presentar pertorbacions en l’adquisició del llenguatge i en la comunicació, el que implica un impediment per establir relacions socials. Per lo exposat precedentment, l’objectiu aquesta proposta d’intervenció es aconseguir, mitjançant un procés d’ensenyament-aprenentatge canvis positius en la comprensió i expressió d’emocions. ca
dc.description.abstract [eng] Inclusive education is the education that all children and young people deserve, but is education inclusive in all its areas? This document analyzes the inclusive work of two non-formal education sites in Mallorca, the leisure clubs and scout groups. In order to find out where they are towards inclusion, different bibliographic sources were consulted and information was requested from a sample of fifty-five monitors to carry out an empirical work. After analyzing all the data, we were able to come to the conclusion that leisure clubs and scout groups try to be inclusive, but they do not always succeed, as they do not have the resources or the knowledge to be so. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Trastorn del espectre autista (TEA) ca
dc.subject.other Habilitats socials ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Llenguatge ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Comprensió ca
dc.subject.other Empatia ca
dc.subject.other Desenvolupament emocional ca
dc.subject.other Relacions interpersonals ca
dc.subject.other Competències comunicatives ca
dc.subject.other Autism ca
dc.subject.other Spectrum disorder (ASD) ca
dc.subject.other Social skills ca
dc.subject.other Emotions ca
dc.subject.other Language ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.subject.other Understanding ca
dc.subject.other Empathy ca
dc.subject.other Emotional development ca
dc.subject.other Interpersonal relationships ca
dc.subject.other Communication skills ca
dc.title Habilitats socials i comunicació emocional: una mirada a través del llenguatge en nens i nenes amb trastorn d’espectre autista ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics