[cat] El present treball té com a objectiu investigar el que se sap sobre la prevenció de la criminalitat a Educació Primària i la relació que hi ha entre les habilitats socioemocionals i la prevenció de les conductes antisocials i disruptives primerenques. Per poder dur a terme aquesta investigació es farà una recerca sistemàtica de la literatura existent, on dels 900 articles trobats en primer lloc s'aniran eliminant, per criteris d'exclusió, fins a arribar a un total de 25 articles a revisar. Els resultats mostren la importància dels models educatius, una relació entre conductes disruptives i antisocials, i la criminalitat i delinqüència, així com una relació exitosa entre els programes d'habilitats socioemocionals per la prevenció d'aquestes conductes.
[eng] The present study aims to investigate what is known about crime prevention in Primary Education and the relationship between socio-emotional skills and the prevention of early antisocial and disruptive behaviors. To carry out this research, a systematic literature search will be conducted, where out of the initial 900 articles found, they will be progressively eliminated based on exclusion criteria, resulting in a total of 25 articles to be reviewed. The results demonstrate the importance of educational models, a relationship between disruptive and antisocial behaviors, and crime and delinquency, as well as a successful relationship between socio-emotional skills programs for the prevention of these behavior.