dc.contributor |
Darder Mesquida, Antònia |
|
dc.contributor.author |
Vilanova Gutiérrez, Yaiza |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-28T09:40:35Z |
|
dc.date.available |
2024-10-28T09:40:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166513 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball té com a objectiu investigar el que se sap sobre la prevenció de la criminalitat a Educació Primària i la relació que hi ha entre les habilitats socioemocionals i la prevenció de les conductes antisocials i disruptives primerenques. Per poder dur a terme aquesta investigació es farà una recerca sistemàtica de la literatura existent, on dels 900 articles trobats en primer lloc s'aniran eliminant, per criteris d'exclusió, fins a arribar a un total de 25 articles a revisar. Els resultats mostren la importància dels models educatius, una relació entre conductes disruptives i antisocials, i la criminalitat i delinqüència, així com una relació exitosa entre els programes d'habilitats socioemocionals per la prevenció d'aquestes conductes. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present study aims to investigate what is known about crime prevention in Primary Education and the relationship between socio-emotional skills and the prevention of early antisocial and disruptive behaviors. To carry out this research, a systematic literature search will be conducted, where out of the initial 900 articles found, they will be progressively eliminated based on exclusion criteria, resulting in a total of 25 articles to be reviewed. The results demonstrate the importance of educational models, a relationship between disruptive and antisocial behaviors, and crime and delinquency, as well as a successful relationship between socio-emotional skills programs for the prevention of these behavior. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Prevenció |
ca |
dc.subject.other |
Criminalitat |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats socioemocionals |
ca |
dc.subject.other |
Conductes antisocials |
ca |
dc.subject.other |
Conductes disruptives |
ca |
dc.subject.other |
Models educatius |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
Prevention |
ca |
dc.subject.other |
Crime |
ca |
dc.subject.other |
Socio-emotional Skills |
ca |
dc.subject.other |
Antisocial Behaviors |
ca |
dc.subject.other |
Disruptive Behaviors |
ca |
dc.subject.other |
Educational Models |
ca |
dc.title |
Prevenció de la criminalitat a Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|