La comunicación de malas noticias por parte del personal de emergencias (un estudio piloto)

Show simple item record

dc.contributor.author Gallego, L.
dc.contributor.author Morales, G.
dc.contributor.author Sarubbo, F.
dc.date.accessioned 2025-01-11T12:10:08Z
dc.date.available 2025-01-11T12:10:08Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/167588
dc.description.abstract [esp] El moviment d'intervenció basada en l'evidència és rellevant per a la Psicologia, en general, i per a l'àmbit psicoeducatiu, en particular. Encara que existeix nombrosa evidència publicada de propostes de validació de programes, en l'actualitat no existeix un Protocol per a l'avaluació de Programes d'Intervenció Psicoeducativa basats en l'evidència, ni un Registre General dels mateixos que pugui ser consultat. Els objectius d'aquest article són dos: (1) analitzar aquesta problemàtica i (2) efectuar una proposta temptativa de Protocol, contextualitzat específicament en els Programes d'Intervenció Psicoeducativa, així com les implicacions que aquesta proposta tendria per a l'exercici de la Professió. Després d'analitzar les diferències entre programes educatius, psicopedagògics i psicoeducatius, es presenta una temptativa de protocol i s'exemplifica en un cas concret. Finalment, es conclou les implicacions i la necessitat d'un Registre General de Programes validats.
dc.format application/pdf
dc.format.extent 157-169
dc.publisher Col·legi Oficial de Psicòlegs a Balears ca
dc.relation.ispartof Energy, 2021, vol. 21, num.3, p. 157-169
dc.subject.classification Ciències de la salut
dc.subject.other Medical sciences
dc.title La comunicación de malas noticias por parte del personal de emergencias (un estudio piloto)
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-11T12:10:08Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics