Intervenció sobre un infant TEA: desenvolupament del llenguatge

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Gimenez Amado, Thalia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-01-15T09:25:15Z
dc.date.available 2025-01-15T09:25:15Z
dc.date.issued 2025-01-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/167713
dc.description.abstract [cat] El present Treball Final de Grau (TFG) està enfocat cap al desenvolupament cognitiu i del llenguatge en infants, concretament en l’evolució i millora d’estratègies i/o activitats durant les intervencions en un infant amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Aquest trastorn afecta de manera directa en la comunicació i les relacions amb els altres, per tant, se cerca treballar l’expresió verbal i el coneixement de paraules per tal de facilitar l’intercanvi de missatges amb el seu entorn, aconseguit un desenvolupament positiu accedint a una vida molt més beneficiosa i satisfactòria. Aquest document es focalitza concretament en les observacions que s’han dut a terme durant diferents sessions, coneixent els materials i mecanismes que empren per a evolucionar en el llenguatge, cercant millores i avanços per aconseguir un major benefici. Amb això, s’han cercat diverses teories per contrastar el que comporta el desenvolupament del llenguatge i, en concret, com afecta en infants TEA. ca
dc.description.abstract [eng] The Bachelor’s Final Project (BFP) focuses on the cognitive and language development in children. Specifically, on the evolution and improvement of strategies and/or activities during interventions with a child with Autism Spectrum Disorder (ASD). This disorder directly affects communication and relationships with others. Therefore, the aim is to work on verbal expression and word knowledge to facilitate the exchange of messages with their environment, achieving a positive development leading to a much more beneficial and satisfying life. This paper focuses on the observations made during different sessions, knowing the materials and mechanisms used to evolve in language, seeking improvements and advances to achieve greater benefit. With this, various theories have been searched to contrast what entails language development and, specifically, how affects children with ASD. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 618 - Ginecologia. Obstetricia ca
dc.subject.other Estratègies ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Llenguatge ca
dc.subject.other Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) ca
dc.subject.other Strategies ca
dc.subject.other Communication ca
dc.subject.other Language ca
dc.subject.other Autism Spectrum Disorder (ASD) ca
dc.title Intervenció sobre un infant TEA: desenvolupament del llenguatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics