Percepcions docents sobre el procès d'aprenentatge dels infants des de la fonamentació científica en el segon cicle d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Servera Bordoy, Penélope
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-01-15T10:06:57Z
dc.date.available 2025-01-15T10:06:57Z
dc.date.issued 2025-01-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/167718
dc.description.abstract [cat] La formació i la percepció dels docents d’Educació Infantil en relació amb els principis de l’aprenentatge resulta un element essencial per garantir el desenvolupament global i el bon aprenentatge dels alumnes. No obstant això, dur a la pràctica els principis de l’aprenentatge a l’aula resulta un repte pels docents. En aquest treball es realitza un apropament a la percepció que tenen els docents d’Educació Infantil en relació amb el procés d’aprenentatge dels infants i com els duen a terme dins les aules, a partir de la seva formació i competència professional. L’anàlisi es duu a terme a partir de les observacions que es realitzen a l’aula, i a partir de reflexions i argumentacions que expressen les docents a través de l’entrevista. Els resultats mostren diferències entre la importància d’aplicar els principis de l’aprenentatge i la seva pràctica en les propostes d’aula. D’aquests resultats, sorgeix la necessitat de dur a terme situacions d’aprenentatge que optimitzin l'aprenentatge basant-se en els principis de l’aprenentatge fonamentats per l’evidència científica. ca
dc.description.abstract [eng] The training and perception of early childhood teachers in relation to the principles of learning is an essential element in ensuring the overall development and successful learning of pupils. However, putting learning principles into practice in the classroom is a challenge for teachers. In this paper an approach is made to the perception that Early Childhood Education teachers have in relation to the learning process of children and how they carry it out in the classroom, based on their training and professional competence. The analysis is based on the observations made in the classroom, and on the reflections and arguments expressed by the teachers in the interview. The results show differences between the importance of applying the principles of learning and their practice in classroom proposals. From these results, the need arises to carry out learning situations that optimise learning based on the principles of learning based on scientific evidence. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Fonamentació científica ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Ensenyament ca
dc.subject.other Principis de l'aprenentatge ca
dc.subject.other Formació ca
dc.subject.other Percepció dels docents ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Psicologia cognitiva ca
dc.subject.other Learning ca
dc.subject.other Teaching ca
dc.subject.other Principles of learning ca
dc.subject.other Teacher perception ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Cognitive psychology ca
dc.title Percepcions docents sobre el procès d'aprenentatge dels infants des de la fonamentació científica en el segon cicle d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics