dc.contributor |
Amer Fernández, Joan Alfred |
|
dc.contributor.author |
Pou Vaquer, Maria Antònia |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-18T08:16:43Z |
|
dc.date.available |
2025-02-18T08:16:43Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/168753 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball neix de l’experiència desenvolupada als estudis d’Integració Social, de Pedagogia
i a les activitats d’oci i temps lliure, és a dir, dins l’àmbit educatiu i social. El treball constitueix un
apropament qualitatiu, en base a els estils parentals en les famílies vulnerables i el seu impacte
en les trajectòries educatives dels infants, que tracta d’analitzar les maneres particulars com els
pares eduquen als seus fills i filles i quines conseqüències tenen, centrat en les famílies
vulnerables. L’anàlisi s’ha dut a terme en funció de tres eixos: els estils educatius parentals, les
trajectòries educatives dels infants i les accions d’intervenció. El treball evidencia com aquests
tres punts principals s'entrellacen entre si, on un porta a l’altre, essent elements socials
generadors de l’exclusió social. Aquesta praxis constata, que la prevenció i l’acció directa amb
les famílies, els infants i l’entorn és possible i n’és un recurs a favor del benestar dels infants. La
responsabilitat ètica i el compromís polític haurien de ser el motor de la prevenció i la
intervenció del risc d’exclusió social de les famílies, però, sobretot dels infants. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Estils educatius |
ca |
dc.subject.other |
Família en risc d’exclusió social |
ca |
dc.subject.other |
Infants |
ca |
dc.subject.other |
Accions d’intervenció |
ca |
dc.title |
Estils parentals en les famílies vulnerables i el seu impacte en les trajectòries educatives dels infants |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|