dc.contributor |
Pinya Medina, Carme |
|
dc.contributor.author |
Bosch Taltavull, Teresa |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-20T12:08:53Z |
|
dc.date.available |
2025-02-20T12:08:53Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/168794 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball s’ha elaborat mitjançant la metodologia de revisió sistemàtica de la literatura, una modalitat de recerca i de síntesi de la informació disponible, amb l’objectiu de resumir els conceptes i resultats obtinguts. El tema d’investigació d’aquest estudi és aprofundir en la necessitat de la comunicació i el diàleg a les aules d’educació infantil mitjançant evidències clares de pensament crític i estratègies acurades. Fent, al mateix temps, èmfasi a la utilització de la literatura infantil i, més concretament, dels contes com a principal recurs per promoure la conversa a les aules i els centres educatius. S’ha fet partint d’uns objectius ben plantejats i distingits on els principals resultats obtinguts són el diàleg, el pensament crític i les estratègies generals per fomentar el pensament i d’altres més concretes, de conversa literària destinades a docents per posar en pràctica a les aules d’Educació Infantil. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work has been developed using the methodology of systematic review of the literature, a modality of research and synthesis of the available information, with the aim of summarizing the concepts and results obtained. The research theme of this study is to delve into the need of communication and dialogue in the childhood education classrooms through clear evidence of critical thinking and careful strategies. At the same time, emphasis is placed on the use of children's literature and, more specifically, stories as the main resource to promote conversation in classrooms and schools. It has been carried out based on well-planned and distinguished objectives where the main results obtained are dialogue and general strategies to promote thinking and other more concrete literary conversation aimed at teachers to put into practice in Childhood Education classrooms. |
en |
dc.format |
application/pdf |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Pensament crític |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats de pensament |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge dialògic |
ca |
dc.subject.other |
Contes i literatura infantil |
ca |
dc.subject.other |
Critical thinking |
ca |
dc.subject.other |
Thinking skills |
ca |
dc.subject.other |
Dialogic learning |
ca |
dc.subject.other |
Stories and children's literature |
ca |
dc.title |
La lectura en veu alta, el pensament crític i el diàleg com a estratègies de reflexió a les aules d’educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|