dc.contributor |
Salvá Mut, Francisca |
|
dc.contributor.author |
Abrines Llabrés, Francesca |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-21T09:13:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/168808 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La coeducació sembla esser el model educatiu imperatiu per promoure un futur
sense desigualtats de gènere. Tot i la gran quantitat de literatura i investigacions sobre el
tema, la formació del personal docent en aquest àmbit és encara escassa. És per això, que
aquesta proposta d’intervenció està dedicada a esmenar part d’aquesta problemàtica amb
la implementació d’una assignatura específica de coeducació al Màster de Formació del
Professorat. L’estat actual de la qüestió i l’absència total d’assignatures similars,
demostren que aplicar la perspectiva de gènere transversalment a tot el màster és, tot i
que necessari, insuficient. Per aquesta raó, el projecte present aposta per una formació
inicial, obligatòria i específica per a tot el futur cos docent d’educació secundària,
batxillerat i formació professional |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Coeducació |
ca |
dc.subject.other |
Formació inicial |
ca |
dc.subject.other |
Màster en formació del professorat |
ca |
dc.subject.other |
Perspectiva de gènere |
ca |
dc.title |
Perspectiva de gènere i coeducació al Màster de Formació del Professorat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:40:40Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2100-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|