Música i treball per projectes: una proposta transdisciplinària al CEIP Rafal Vell

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Mercadal Ricord, Mireia de Lluc
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-26T11:38:41Z
dc.date.available 2025-02-26T11:38:41Z
dc.date.issued 2025-02-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168923
dc.description.abstract [cat] El treball per projectes és una és una metodologia educativa globalitzadora ja implementada en alguns centres educatius del nostre entorn. Els projectes ens permeten treballar tot allò que vulguem des de la transdisciplinarietat i, el que és més important, des dels interessos dels infants i de les inquietuds que els mouen a aprendre coses noves del món que els envolta. A través de diferents observacions realitzades durant el període de pràcticum al CEIP Rafal Vell de Palma, s’ha vist com en aquest centre, la música, és una matèria que es treballa de manera molt pulcra. No obstant això, normalment no es relaciona ni es vincula amb el projecte que els infants estan treballant en el seu dia a dia. Per tot plegat, a través d’aquest treball de fi de grau, pretenem desenvolupar una proposta que integri la música d’una manera significativa dins el projecte que el grup de 4 anys B del CEIP Rafal Vell està duent a terme. És necessari i essencial que la música també formi part de la vida d’aula dels infants d’una manera significativa, així com ja ho fan la resta d’aprenentatges. ca
dc.description.abstract [eng] Project Based Learning is a globalizing educational methodology already implemented in some educational centers in our area. The projects allow us to work on everything we want from a transdisciplinarity perspective and, what is more important, from the children's interests and concerns that move them to learn new things about the world around them. Through different observations made during the practicum period at CEIP Rafal Vell in Palma, it has been seen how in this centre, music is a subject that is worked on in a very neat way. However, it is usually not related or linked to the project that the children are working on in their day to day life. For all that, through this end-of-degree work we aim to develop a proposal that integrates music in a significant way within the project that the 4-year group B of CEIP Rafal Vell is carrying out and within their everyday life . It is necessary and essential that music also forms part of children's classroom life in a significant way, just as the rest of learning already does. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Didàctica ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other Interdisciplinarietat ca
dc.subject.other Transdisciplinarietat ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Music ca
dc.subject.other Didactic ca
dc.subject.other Project work ca
dc.subject.other Interdisciplinarity ca
dc.subject.other Transdisciplinarity ca
dc.title Música i treball per projectes: una proposta transdisciplinària al CEIP Rafal Vell ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics