La creativitat com a protagonista de les propostes pedagògiques dins l’aula.

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Jover Ayza, Laia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-13T07:58:57Z
dc.date.issued 2024-07-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169337
dc.description.abstract [cat] L’estudi de la creativitat històricament, ha tengut més presència en l’àmbit artístic dins la literatura i ha quedat relegada a una competència de segona categoria. Treballar el pensament creatiu a les aules resulta tot un repte per a la comunitat educativa. Nogensmenys, és amplia la recerca científica que correlaciona de manera positiva l’estimulació de la creativitat per a millorar l’aprenentatge. En primer lloc es realitzarà una revisió bibliogràfica de la relació entre la creativitat i el desenvolupament de l’aprenentatge. En segon lloc, i la finalitat d’aquest treball és precisament elaborar una proposta educativa per a treballar dins les aules basada en metodologia innovadora que permeti el desenvolupament de la creativitat en l’alumnat i alhora estimular l’aprenentatge. D’aquesta manera es planteja una proposta metodològica per a aplicar-la a l’estimulació de la creativitat com a model per a treballar situacions d’aprenentatge que abordin matèries i continguts diversos en educació secundària. ca
dc.description.abstract [eng] The study of creativity has always been approached from an artistic point of view in literature and has been relegated to second-class competition. Work regarding creative thinking becomes a challenge in classrooms. However, it broadens scientific research which positively correlates the stimulation of creativity to improve learning. First of all, there will be a bibliographic review of the relationship between creativity and the development of learning. Secondly, and the purpose of this work is precisely to draw up an educational proposal to work within classrooms based on innovative methodology that has been shown to be effective empirically. In this way, strategies are to be drawn up, made known and implemented for using a methodological proposal to apply it to the stimulation of creativity as a model for working learning situations that address diverse subjects and content in primary education en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Orientació educativa ca
dc.subject.other Procés d’ensenyament ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Proposta d’intervenció ca
dc.subject.other Learning process ca
dc.subject.other Creativity ca
dc.subject.other Teaching ca
dc.subject.other Project proposal ca
dc.subject.other Educational guidance ca
dc.title La creativitat com a protagonista de les propostes pedagògiques dins l’aula. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:49:24Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics