Adquisició de vocabulari en anglès a través de la literatura infantil en Educació primària

Show simple item record

dc.contributor Moreno Redondo, Rosa María
dc.contributor.author El Hamouchi El Abbassi, Assia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-13T10:12:12Z
dc.date.available 2025-03-13T10:12:12Z
dc.date.issued 2025-03-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169365
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) analitza la integració de la literatura infantil en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera en educació primària, amb un enfocament especial en l'adquisició de vocabulari. Es realitza una revisió exhaustiva de la literatura existent per identificar els beneficis pedagògics dels llibres il·lustrats i es proposen criteris per a la seva selecció adequada. A més, es presenta una situació d'aprenentatge que inclou activitats pràctiques i col·laboratives per reforçar el vocabulari après. Els resultats mostren que l'ús de literatura infantil facilita l'adquisició de vocabulari en un context significatiu, promovent així un aprenentatge més efectiu i durador. La discussió inclou una anàlisi detallada dels criteris de selecció dels llibres, destacant la importància de triar materials que s'ajustin a les necessitats educatives i als interessos dels alumnes. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project (FDP) analyzes the integration of children's literature in teaching English as a foreign language in primary education, with a special focus on vocabulary acquisition. An extensive review of existing literature is conducted to identify the pedagogical benefits of illustrated books, and criteria for their appropriate selection are proposed. Additionally, a learning situation is presented that includes practical and collaborative activities to reinforce the acquired vocabulary. The results show that the use of children's literature facilitates vocabulary acquisition in a meaningful context, promoting more effective and lasting learning. The discussion includes a detailed analysis of book selection criteria, highlighting the importance of choosing materials that meet educational needs and student interests. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject.other Adquisició de vocabulari ca
dc.subject.other Literatura infantil ca
dc.subject.other Llibres il·lustrats ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Anglès com a llengua estrangera ca
dc.subject.other Vocabulary acquisition ca
dc.subject.other Children's literature ca
dc.subject.other Illustrated books ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other English as a foreign language ca
dc.title Adquisició de vocabulari en anglès a través de la literatura infantil en Educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics