dc.contributor |
Moreno Redondo, Rosa María |
|
dc.contributor.author |
El Hamouchi El Abbassi, Assia |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-13T10:12:12Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T10:12:12Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169365 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) analitza la integració de la literatura infantil en l'ensenyament de
l'anglès com a llengua estrangera en educació primària, amb un enfocament especial en l'adquisició
de vocabulari. Es realitza una revisió exhaustiva de la literatura existent per identificar els beneficis
pedagògics dels llibres il·lustrats i es proposen criteris per a la seva selecció adequada. A més, es
presenta una situació d'aprenentatge que inclou activitats pràctiques i col·laboratives per reforçar el
vocabulari après. Els resultats mostren que l'ús de literatura infantil facilita l'adquisició de vocabulari
en un context significatiu, promovent així un aprenentatge més efectiu i durador. La discussió inclou
una anàlisi detallada dels criteris de selecció dels llibres, destacant la importància de triar materials
que s'ajustin a les necessitats educatives i als interessos dels alumnes. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This Final Degree Project (FDP) analyzes the integration of children's literature in teaching English as
a foreign language in primary education, with a special focus on vocabulary acquisition. An extensive
review of existing literature is conducted to identify the pedagogical benefits of illustrated books, and
criteria for their appropriate selection are proposed. Additionally, a learning situation is presented
that includes practical and collaborative activities to reinforce the acquired vocabulary. The results
show that the use of children's literature facilitates vocabulary acquisition in a meaningful context,
promoting more effective and lasting learning. The discussion includes a detailed analysis of book
selection criteria, highlighting the importance of choosing materials that meet educational needs and
student interests. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject.other |
Adquisició de vocabulari |
ca |
dc.subject.other |
Literatura infantil |
ca |
dc.subject.other |
Llibres il·lustrats |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Anglès com a llengua estrangera |
ca |
dc.subject.other |
Vocabulary acquisition |
ca |
dc.subject.other |
Children's literature |
ca |
dc.subject.other |
Illustrated books |
ca |
dc.subject.other |
Primary education |
ca |
dc.subject.other |
English as a foreign language |
ca |
dc.title |
Adquisició de vocabulari en anglès a través de la literatura infantil en Educació primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|