Atenció Primerenca: Models centrats en la família i pràctiques relacionals i/o participatives

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Velilla Golobarda, Laura
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-04-07T12:28:37Z
dc.date.issued 2023-02-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169815
dc.description.abstract [cat] L’Atenció Primerenca és el conjunt d’intervencions adreçades a la població infantil i a les seves famílies amb l’objectiu de realitzar una tasca des de la prevenció donant resposta a les necessitats que hi poden presentar. A dia d’avui, les intervencions que realitzen els professionals estan basades en models centrats en la família, on aquestes són l’eix central per poder donar les eines i suports que l’infant necessita. A més, per dur a terme aquests models centrats en la família, és necessari que els professionals duguin endavant pràctiques relacionals i participatives. Aquest treball té per objectiu realitzar una investigació qualitativa per analitzar quins models i quines pràctiques utilitzen els professionals d’Atenció Primerenca a un sector de Mallorca. Els resultats de la investigació han demostrat que els professionals utilitzen models centrats en la família però es troben dificultats per poder desenvolupar pràctiques participatives que ajudin a donar el protagonisme a les famílies pel desenvolupament de l’infant. ca
dc.description.abstract [eng] Early Intervention is the set of interventions aimed at the child population and their families with the aim of carrying out a task from prevention by responding to the needs they may present. Today, the interventions carried out by professionals are based on models centered on the family, where these are the central axis to be able to provide the tools and support that the child needs. In addition, to carry out these family-centered models, it is necessary for professionals to carry out relational and participatory practices. This work aims to carry out a qualitative investigation to analyze which models and which practices are used by Early Intervention professionals in a sector of Mallorca. The results of the research have shown that professionals use family-centered models but find it difficult to develop participative practices that help families take center stage in the child's development. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Atenció primerenca ca
dc.subject.other Pràctiques centrades en la família ca
dc.subject.other Pràctiques relacionals ca
dc.subject.other Pràctiques participatives ca
dc.subject.other Early intervention ca
dc.subject.other Practices focused on the family ca
dc.subject.other Relational practices ca
dc.subject.other Participatory practices ca
dc.title Atenció Primerenca: Models centrats en la família i pràctiques relacionals i/o participatives ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2024-06-27T14:34:44Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics