dc.contributor |
Solivellas Ugena, Ivan |
|
dc.contributor.author |
Vidal Mas, Maria Victoria |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-29T11:50:02Z |
|
dc.date.available |
2025-04-29T11:50:02Z |
|
dc.date.issued |
2025-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170106 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball es desenvolupa una proposta d’intervenció didàctica per treballar
l’ensenyament de la comprensió lectora a l’àrea de Llengua Catalana dins l’etapa d’Educació
Primària. Mitjançant una sèrie d’activitats, es pretén mostrar tant a docents com a estudiants
la importància de la comprensió com a eina fonamental pel seu desenvolupament acadèmic i
personal.
Les activitats es treballaran a través de l’aprenentatge cooperatiu i l’autoavaluació, on els
alumnes seran el centre del procés i el docent un guia. Després de cada activitat es promourà
la reflexió i el debat d’aquesta per crear un aprenentatge significatiu pels infants.
Aquesta proposta inclou activitats poc tradicionals amb la finalitat de treballar la creativitat i
la imaginació dels infants i alhora motivar-los amb l’objectiu d’aconseguir un bon
aprenentatge i afavorir una actitud positiva referent a la lectura i a la comprensió lectora en
llengua catalana. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Lectura |
ca |
dc.subject.other |
Comprensió lectora |
ca |
dc.subject.other |
Proposta d’intervenció didàctica |
ca |
dc.title |
La comprensió lectora a l’àrea de Llengua Catalana a les Illes Balears |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|