dc.contributor |
Oliver Barceló, María del Mar |
|
dc.contributor.author |
Gelabert Cijes, Auba |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-18T07:07:39Z |
|
dc.date.available |
2025-09-18T07:07:39Z |
|
dc.date.issued |
2025-09-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171329 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El joc és una eina fonamental per l'aprenentatge dels infants de manera integral. El present estudi
pretén donar importància al joc a educació infantil com principal font d'aprenentatge en els infants.
A través de l'observació i l'anàlisi del joc simbòlic, psicomotor i de construccions en cinc infants de
5-6 anys, es vol demostrar que amb el joc hi ha aprenentatges fonamentals pel desenvolupament
integral de les criatures. Per dur-lo a terme es creen unes rúbriques d'avaluació que demostren la
relació entre el currículum d'educació Infantil, els objectius del joc i les evidències, les quals fan de
testimoni sobre els aprenentatges que fan els infants, tenint en compte que no tots els infants
aprenen el mateix, ni de la mateixa manera. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Game is a fundamental tool for children’s learning in a comprehensive way. This study aims to give
importance to play in early childhood education as the main source of learning in children. Through
the observation and analysis of symbolic, psychomotor and construction games in five children aged
5-6, it is intended to demonstrate that with the game there are fundamental learnings for the
integral development of children. To carry it out, some evaluation rubrics are created that
demonstrate the relationship between the Early Childhood Education curriculum, the objectives of
the game and the evidence, which testify to the learning that children do, taking into account that
not all children learn the same nor in the same way. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Infants |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Observació |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació |
ca |
dc.subject.other |
Children |
en |
dc.subject.other |
Game |
en |
dc.subject.other |
Learning |
en |
dc.subject.other |
Observation |
en |
dc.subject.other |
Assessment |
en |
dc.title |
L'observació del joc com a eina d'aprenentatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|