L'observació del joc com a eina d'aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Oliver Barceló, María del Mar
dc.contributor.author Gelabert Cijes, Auba
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-18T07:07:39Z
dc.date.available 2025-09-18T07:07:39Z
dc.date.issued 2025-09-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171329
dc.description.abstract [cat] El joc és una eina fonamental per l'aprenentatge dels infants de manera integral. El present estudi pretén donar importància al joc a educació infantil com principal font d'aprenentatge en els infants. A través de l'observació i l'anàlisi del joc simbòlic, psicomotor i de construccions en cinc infants de 5-6 anys, es vol demostrar que amb el joc hi ha aprenentatges fonamentals pel desenvolupament integral de les criatures. Per dur-lo a terme es creen unes rúbriques d'avaluació que demostren la relació entre el currículum d'educació Infantil, els objectius del joc i les evidències, les quals fan de testimoni sobre els aprenentatges que fan els infants, tenint en compte que no tots els infants aprenen el mateix, ni de la mateixa manera. ca
dc.description.abstract [eng] Game is a fundamental tool for children’s learning in a comprehensive way. This study aims to give importance to play in early childhood education as the main source of learning in children. Through the observation and analysis of symbolic, psychomotor and construction games in five children aged 5-6, it is intended to demonstrate that with the game there are fundamental learnings for the integral development of children. To carry it out, some evaluation rubrics are created that demonstrate the relationship between the Early Childhood Education curriculum, the objectives of the game and the evidence, which testify to the learning that children do, taking into account that not all children learn the same nor in the same way. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Observació ca
dc.subject.other Avaluació ca
dc.subject.other Children en
dc.subject.other Game en
dc.subject.other Learning en
dc.subject.other Observation en
dc.subject.other Assessment en
dc.title L'observació del joc com a eina d'aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics