dc.contributor |
Rincón Verdera, Juan Carlos |
|
dc.contributor.author |
Díaz-Toledo Mata, María Belen |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-19T08:14:26Z |
|
dc.date.available |
2025-09-19T08:14:26Z |
|
dc.date.issued |
2025-09-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171353 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El TFG que es presenta és una argumentació teòrica i una anàlisi de la
naturalització d'un pati del primer cicle d'Educació Infantil. Hi ha una extensa
argumentació teòrica des de diferents camps, per després fer uns contrastos a través
de la implementació d'un projecte a l'Escoleta Municipal Ses Alzinetes del terme de
Puigpunyent. Entre els objectius que es persegueixen, una mostra és sensibilitzar i
posar el punt de mira els beneficis que aporta la natura. Per això, es donen arguments
teòrics que fan valdre els espais, els materials, els indicadors i les diferents fases de
qualsevol iniciativa els quals són un possible mapa per donar un exemple a una altra
proposta, a un altre lloc. En definitiva, és un recull de com fer una naturalització a un
pati i quins són els passos d'haver de seguir en qualsevol projecte d'aquest tipus. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Infant |
ca |
dc.subject.other |
Natura |
ca |
dc.subject.other |
Pati |
ca |
dc.subject.other |
Projecte |
ca |
dc.subject.other |
Espais |
ca |
dc.subject.other |
Materials |
ca |
dc.title |
Pati naturalitzat al primer cicle d'educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|