Inclusió dels alumnos amb TEA dins l'aula d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Pérez Castell, José Antonio
dc.contributor.author Frías Rodríguez, Irene
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-19T11:20:47Z
dc.date.available 2025-09-19T11:20:47Z
dc.date.issued 2025-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171361
dc.description.abstract [cat] L'educació es troba constantment en un període de canvi i evolució. L'Educació Inclusiva esdevé un dels reptes més importants dins l'actualitat, qüestionant així les pràctiques que es duen a terme dins l'aula. En aquest sentit, trobem que la figura docent esdevé el principal impulsor per garantir la inclusió de tots els infants, independentment de les seves necessitats. El present estudi té com a objectiu principal analitzar quins són els principals beneficis de l'Educació Inclusiva i quines són les estratègies a posar en marxa per part dels docents per tal de fomentar la inclusió dins l'aula. Aquesta investigació s'ha basat en una anàlisi exhaustiva de la literatura existent sobre la temàtica, on s'ha demostrat quines són les principals estratègies i beneficis per a fomentar una Educació Inclusiva dins les escoles. ca
dc.description.abstract [eng] Education is constantly in a period of change and evolution. Inclusive Education is becoming one of the most important challenges today, thus questioning the practices that are carried out in the classroom. In this sense we find that the teaching figure becomes the main driving force to guarantee the inclusion of all children, regardless of their needs. The main objective of this study is to analyze what are the main benefits of Inclusive Education and what are the strategies to be implemented by teachers in order to promote inclusion in the classroom. This research has been based on an exhaustive analysis of the existing literature on the subject, where it has been demonstrated what are the main strategies and benefits to promote Inclusive Education in schools. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Trastorn de l’espectre autista ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Necessitats educatives especials ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Autism spectrum disorder en
dc.subject.other Inclusive education en
dc.subject.other Special educational needs en
dc.subject.other Early childhood education en
dc.title Inclusió dels alumnos amb TEA dins l'aula d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics