Evolució de la competència comunicativa en la llengua anglesa mitjançant l’ús de cançons i contes al segon cicle d’educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Ripoll Fonollar, Mariana
dc.contributor.author Mir Vizuete, Noelia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-23T09:05:24Z
dc.date.available 2025-09-23T09:05:24Z
dc.date.issued 2025-09-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171385
dc.description.abstract [cat] Avui dia un dels objectius principals dels docents, és formar als infants els més competents possibles, d’acord amb l’actual llei d’educació (LOMLOE), que cerca el desenvolupament integral. Una aspecte molt significatiu d’aquest procés d’ensenyament- aprenentatge és la metodologia i recursos emprats. Aquest TFG pretén fer un anàlisi sobre la influència de l’ús dels materials didàctics com són les cançons i els contes, en la competència comunicativa en la llengua estrangera, concretament la llengua anglesa. Així recull en primer lloc, l’evolució que ha anat sofrint l’ensenyament de l’anglès al nostre sistema educatiu els darrers 30 anys, a continuació s'ha plantejat un qüestionari sobre aquesta matèria i s’analitzen els resultats de 31 centres educatius de Mallorca, i es recull una sèrie de recursos per fer servir a les aules d’educació infantil. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, the main priority of teachers is to provide children the best education to become as competent as possible, based on the actual standards of our education System and current law (LOMLOE), which seeks integral development. A very significant aspect of the teaching-learning process is the methodology and resources used as professionals to provide the necessary tools to achieve these goals. This TFG aims to analyze the influence of the use of didactic resources such as songs and shorts stories on communicative competence in a foreign Language, specifically the English Language. In this way, it collects in the first place, the evolution in our educational System that the teaching of English Language has undergone in the last 30 years, then there is a questionnaire that has been proposed to 31 schools on Mallorca and the analysis of results. Finally, there are a series of resources collected to be used in early childhood education classrooms. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.subject.other Competència comunicativa ca
dc.subject.other Cançó ca
dc.subject.other Conte ca
dc.title Evolució de la competència comunicativa en la llengua anglesa mitjançant l’ús de cançons i contes al segon cicle d’educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics