dc.contributor |
Ripoll Fonollar, Mariana |
|
dc.contributor.author |
Mir Vizuete, Noelia |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-23T09:05:24Z |
|
dc.date.available |
2025-09-23T09:05:24Z |
|
dc.date.issued |
2025-09-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171385 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Avui dia un dels objectius principals dels docents, és formar als infants els més
competents possibles, d’acord amb l’actual llei d’educació (LOMLOE), que cerca el
desenvolupament integral.
Una aspecte molt significatiu d’aquest procés d’ensenyament- aprenentatge és la metodologia
i recursos emprats.
Aquest TFG pretén fer un anàlisi sobre la influència de l’ús dels materials didàctics
com són les cançons i els contes, en la competència comunicativa en la llengua estrangera,
concretament la llengua anglesa.
Així recull en primer lloc, l’evolució que ha anat sofrint l’ensenyament de l’anglès al nostre
sistema educatiu els darrers 30 anys, a continuació s'ha plantejat un qüestionari sobre aquesta
matèria i s’analitzen els resultats de 31 centres educatius de Mallorca, i es recull una sèrie de
recursos per fer servir a les aules d’educació infantil. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays, the main priority of teachers is to provide children the best education to
become as competent as possible, based on the actual standards of our education System and
current law (LOMLOE), which seeks integral development. A very significant aspect of the
teaching-learning process is the methodology and resources used as professionals to provide
the necessary tools to achieve these goals.
This TFG aims to analyze the influence of the use of didactic resources such as songs
and shorts stories on communicative competence in a foreign Language, specifically the
English Language.
In this way, it collects in the first place, the evolution in our educational System that
the teaching of English Language has undergone in the last 30 years, then there is a
questionnaire that has been proposed to 31 schools on Mallorca and the analysis of results.
Finally, there are a series of resources collected to be used in early childhood education
classrooms. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Anglès |
ca |
dc.subject.other |
Competència comunicativa |
ca |
dc.subject.other |
Cançó |
ca |
dc.subject.other |
Conte |
ca |
dc.title |
Evolució de la competència comunicativa en la llengua anglesa mitjançant l’ús de cançons i contes al segon cicle d’educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|