dc.contributor |
Ferrer Ribot, María Jerónima |
|
dc.contributor.author |
Siurana Cortes, Aina |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-26T06:57:28Z |
|
dc.date.available |
2025-09-26T06:57:28Z |
|
dc.date.issued |
2025-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171419 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els Grups Interactius cerquen la participació activa de les famílies en el procés
d’ensenyament i aprenentatge, promovent un entorn educatiu basat en l’aprenentatge
dialògic i col·laboratiu. En el treball present s’exposa una anàlisi i una evolució de la
implicació familiar en el CEIP I ESO Pintor Joan Miró, analitzant les percepcions i les
experiències de les famílies del segon cicle d’Educació Infantil, explorant com aquestes
pràctiques contribueixen a una educació més inclusiva i personalitzada. A més a més,
l’estudi implementa i avalua una eina tecnologia per millorar la comunicació entre escola i
família, facilitant una major participació i col·laboració. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Interactive Groups seek the active participation of families in the teaching and learning
process, promoting an educational environment based on dialogical and collaborative
learning. This paper presents an analysis and evolution of family involvement at CEIP I ESO
Pintor Joan Miró, analysing the perceptions and experiences of families in the second cycle of
Infant Education, exploring how these practices contribute to a more inclusive and
personalised education. In addition, the study implements and evaluates a technological tool
to improve communication between school and family, facilitating greater participation and
collaboration. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Grups interactius |
ca |
dc.subject.other |
Participació familiar |
ca |
dc.subject.other |
Comunitats d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge dialògic |
ca |
dc.subject.other |
Canal de comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Interactive groups |
en |
dc.subject.other |
Family participation |
en |
dc.subject.other |
Learning communities |
en |
dc.subject.other |
Dialogic learning |
en |
dc.subject.other |
Communication channel |
en |
dc.title |
Els grups interactius en el CEIPIESO Pintor Joan Miró: una perspectiva que transcendeix la distribució de l’aula |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|