El desenvolupament cognitiu i del llenguatge en infants amb TEA a l'etapa d'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Barceló Coblijn, Lluís
dc.contributor.author Torres Melsión, Ana María
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-26T07:43:29Z
dc.date.available 2025-09-26T07:43:29Z
dc.date.issued 2025-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171422
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau d'Educació Infantil, pretén reflexionar i analitzar els aspectes més importants de l’espectre autista en l’etapa d’Educació Infantil, per fomentar el desenvolupament i l’aprenentatge complet d’aquests infants. L'objectiu principal d'aquest treball és conèixer en profunditat els infants amb TEA dins l’educació, per a poder treballar de manera inclusiva amb ells dins les aules. Finalment, s’ha de destacar que les similituds i diferències entre aquests infants tenen un ventall molt ampli i se’ls ha de tractar de manera individualitzada per a aconseguir que gaudeixin i es desenvolupin de la manera més autònoma possible. ca
dc.description.abstract [eng] This final thesis in Early Childhood Education, aims to reflect and analyze the most important aspects of the autistic spectrum in early childhood education, in order to promote the full development and learning of these children. The main objective of this work is to know in depth the children with ASD in education, in order to be able to work inclusively with them in the classroom. Finally, it is important to emphasize that the similarities and differences between these children have a wide range and they must be treated individually to ensure that they enjoy and develop as autonomously as possible. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Trastorn de l’espectre autista ca
dc.subject.other Llenguatge ca
dc.subject.other Nivells de gravetat ca
dc.subject.other DSM-IV ca
dc.subject.other DSM-V ca
dc.subject.other Propostes d’intervenció ca
dc.title El desenvolupament cognitiu i del llenguatge en infants amb TEA a l'etapa d'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics